HBK forum
Pravilnik FAQ FAQ Pretražnik Pretražnik Članstvo Članstvo Profil Profil Privatne poruke Privatne poruke Registracija Registracija Login Login
Sada je: sub 07 pro 2019, 7:48. Pogledaj neodgovorene postove
Dal' praktiĆØni vjernici moraju biti konzervativci?
Započni novu temuOdgovori na temu
Prethodna tema Sljedeęa tema
Pitanje : Dal' praktiĆØni vjernici moraju biti konzervativci?

1. Da, ili jeste Katolik ili niste, Katolici su konzervativci jer to je jedini svjetonazor prihvatljiv pravom vjerniku i KatoliĆØkoj crkvi, 
33%
 33%  [ 2 ]
2. VeƦinom Da, jer KatoliĆØka vjera uglavnom nije uskladiva sa nijednim drugim svjetonazorom od konzervativno-desnog, 
0%
 0%  [ 0 ]
3. Ne moraju, biti Katolik ne znaĆØi biti i ograniĆØen i nefleksibilan ĆØovjek, moguƦe je istovremeno biti konzervativan po pitanju bitnih crkvenih uĆØenja, i po svemu drugome biti progresivan i pripadati bilo kojoj subkulturi, 
66%
 66%  [ 4 ]

Ukupno glasova : 6

Autor Poruka
lucija




Spol: žensko
Postovi: 305
Lokacija: tu...pa tamo...al uvik se vraƦa u Isusov zagrljaj;)
PostanoPostano: uto 30 ožu 2010, 9:58
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Komentirat Ʀu samo neke dijelove. Ne zbog rasprave ili natezanja, nego samo kao odgovore Wink
9.81 napisa:

NajĆØeÅ”Ć¦e partneri poÅ”tuju vjerovanje drugog partnera jer ljubav je obiĆØno snažnija od spolnih potreba, ali to svejedno ne znaĆØi da je ovaj partner koji prihvaƦa suzdržljivost bez vjere u to, miran i da mu je lako.


Ne znaĆØi, ali onda postoji problem u razliĆØitosti stavova izmeĆ°u deĆØka i cure, a ne problem uĆØiteljstva Crkve Wink.


Citat:

O super, znaĆØi razvodi su dopuÅ”teni, jedini je problem u tome Å”to razvode mora odobriti, ĆØini mi se, Papa osobno, u svakom sluĆØaju rijeĆØ je o vrlo zamrÅ”enoj proceduri.
InaĆØe, taj kanon obiĆØno vrijedi ukoliko partneri u brak uĆ°u sa ZNANJEM o spomenutim defektima, dakle ako netko SVJESNO PREÅ UTI, moguƦe probleme u braku.
No ON ili ONA, ne moraju, i obiĆØno nisu, svjesni da Ʀe imati takve seksualne probleme u braku


Ne, razvodi nisu dopuÅ”teni i ne može ih odobrit ni sam Papa. Ovdje se radi o valjanosti braka, dakle, ako nisu zadovoljeni odreĆ°eni uvjeti brak nije valjan (tj. prema Crkvenom pravu, nikad nije ni sklopljen, nije nikad ni postojao). ZaruĆØnici postaju supružnici tek kada nakon sakramenta ženidbe "konzumiraju brak", tj.imaju spolni odnos. Ako spolnog odnosa nema, nema ni braka.

Citat:

Ako se držimo uputa o ''Bratu i Sestri'', dakle ukoliko je veza bez ikakvih dodira i bez ikakvog isticanja tjelesnosti, postoje veliki problemi u detekciji.
Osim toga, ovdje nikako ne govorimo samo o tjelesnoj privlaĆØnosti, veƦ govorimo i o spolnoj privlaĆØnosti, koja se spoznaje u najmanju ruku kroz dodire, poljupce, maženje i sl.


Ma daj, problemi u detekciji jako sretan. Zar i sam ne tvrdiÅ” da (pogotovo deĆØki) osjeƦaju i fiziĆØki reagiraju na privlaĆØnost djevojke, ĆØak i njezinoj blizini (bez osobitih tjelesnih kontakata).

Citat:

Možda, ali svi teoretiĆØari ''predbraĆØne ĆØistoƦe'' napominju kako je to Å”tetno, kako navodi na neĆØiste misli itd. a u praksi svi koji se drže predbraĆØne ĆØistoƦe, to izbjegavaju.
To pogotovo vrijedi za cure, i nema naĆØina da jedan momak koji se takoĆ°er drži predbraĆØne ĆØistoƦe, nagovori svoju djevojku da se oboje razodjenu, kako bi se ''upoznali'' i na taj naĆØin.


Slažem se s tobom, 9,81. Iako predbraĆØna ĆØistoƦa možda ne iskljuĆØuje to da se par vidi razodjeven, to u praksi parovi koji žive u predbraĆØnoj ĆØistoƦi ne rade. Al ĆØini mi se jasno da to nema ni smisla. Po ĆØemu bi bilo kljuĆØno za vezu/brak vidjeti deĆØka/curu golog? Mislin da to i nije od neke pomoƦi ni za Å”to.

Citat:

"To nije pitanje shvaƦanja, to je pitanje naravi. Narav spolnog odnosa je obeƦanje trajne veze, i to svatko razumije, u svojoj podsvjesti ako ne u svijesti, posebno žene."
To je urnebesno NETOƈNA STVAR!
Sve je pitanje obiteljskog zaleĆ°a i odgoja, ateisti to uopƦe ne doživljavaju tako, skoro jednako vrijedi i za vjernike iz liberalnih obitelji.
Ateiste namjerno uzimam kao primjer, jer kod njih nema religijskog doprinosa podsvijesti, pa je moguƦe jasnije vidjeti Å”to je prirodno a Å”to nije.
Kada ateistima i ateisticama spomeneÅ” da je seks ozbiljno obeƦanje jedno drugome (bilo svjesno bilo podsvjesno) oni se gromoglasno smiju i ismijavaju tu tezu.
To uostalom potkrjepljuje i njihovo ponaÅ”anje, oni koriste kontracepciju u velikoj mjeri, upravo kako bi SVJESNO, naglasili da nikome niÅ”ta ne OBEƆAVAJU, pa ni sebe, barem NE dok ne odluĆØe da je osoba s kojom se nalaze ona prava.
(inaĆØe, volio bih vidjeti na temelju kojih znanstvenih studija tvrdiÅ” da je seks obeƦanje jedne osobe drugoj, samo te molim da Bibliju ne uzimaÅ” kao znanstveni dokaz)


Možda se i smiju takvim tvrdnjama, možda tvrde da nije tako, ali osvrni se malo oko sebe... Znam viÅ”e primjera dugih veza koje su se prekidale i spajale viÅ”e puta, ni sami ne vide viÅ”e smisao toj vezi, ali ostaju zajedno. TeÅ”ko je prekinit (osobito curama!) vezu s deĆØkom s kojim imaju spolne odnose. To ih veže na poseban naĆØin (žene te stvari doživljavaju emotivnije) i nakon prekida takvih veza, ostaju veƦe rane. Ne moraÅ” vjerovat, ali moraÅ” prihvatit da postoje razlike meĆ°u spolovima. Tako i u ovome.

Citat:
"Zato muÅ”karĆØev spolni odnos žena po instiktivnoj bioloÅ”koj naravi shvaƦa kao njegovo obeƦanje da Ʀe se brinuti o njoj i djetetu, makar na teorijskoj ili deklarativnoj razini tvrdila neÅ”to drugo. Ovo zapravo nema nikakve veze s vjerom nego s evolucijom: da nije tako prirodna selekcija bi nas napravila drugaĆØijima. Zato meni u konaĆØnici uopƦe nije jasno kako to da je Crkva ostala jedina koja se bori protiv 'svjetovnog spolnog ponaÅ”anja'."
Dokazi u suvremenoj seksologiji i psihologiji?


Studiram psihologiju i neƦu ti sad navodit autore i nazive ĆØlanaka/knjiga, ali uĆØili smo na faxu o teoriji prirodne selekcije. MuÅ”karci (u svim kulturama, druÅ”tvima) imaju viÅ”e seksualnih partnerica (u nekim druÅ”tvima i odobreno, ali ne istovremeno viÅ”e partnerica), manje brinu o kvalitetama žene s kojom ulaze u spolni odnos (bitna je seksualna privlaĆØnost, ali ne i ostale karakteristike) - "za jednu noƦ"...Žene su selektivnije pri odabiru partnera i jedna od karakteristika koja je bitna je sposobnost muÅ”karca da brine o njoj i potomstvu (danas važni druÅ”tveni status, novac). To je, naravno, pojednostavljena verzija, ali samo govori o evolucijskoj podlozi za razliĆØit naĆØin seksulanog odabira kod muÅ”karaca i žena .

Citat:

Ponavljam tezu, da je se crkve toliko brinula o pedofiliji u svojim redovima, koliko je se bavila spolnoÅ”Ć¦u laika, sigurno danas nebi bilo toliko problema sa onim skandalima.


ZaÅ”to uporno ubacujeÅ” temu pedofila meĆ°u sveƦenicima... MisliÅ” da Crkveno uĆØenje odobrava pedofiliju? ZnaÅ” i sam da definitivno NE! Prema tome, mislim da je za to druga tema (postoji na ovom forumu;))

Citat:

Katekizam je priliĆØno oÅ”tar po pitanju seksa prije braka, masturbacije i sl.
Itekako je rijeĆØ o zabranama.


MožeÅ” reƦ da su 10 Božjih zapovijedi zabrane, a možeÅ” reƦ i da su putokazi u život. Ali, u svakom sluĆØaju, nema prisile. NeƦe ti doƦ Bog (niti svƦenik/biskup/papa) s toljagom i zatuƦ te ako ih se ne pridržavaÅ”. Ako misliÅ” da su neke glupe, a ti ih odbaci. Ako misliÅ” da je crkveno uĆØenje glupo, odbaci. ImaÅ” slobodnu volju.


Citat:
"Super. To ne mora znaĆØiti da je problem u crkvenom uĆØenju, može biti i da je problem u toj veƦini."
A može biti i da je problem u zdravoj logici crkvenih poglavara, kada je veƦini vjernika neÅ”to problem, onda je to poziv za uzbunu i za djelovanje a ne za isprazno i beskorisno upiranje prstom u ''greÅ”nu masu''.


Ma tko to upire u greŔnu masu jako sretan? Možda je djelovanja malo, ali ga ipak ima. I sam spominjeŔ predavanja na temu Teologije tjela.

Citat:

Sasvim sigurno, SPOLNOST JE BOŽJI IZUM, a ta spolnost ne poznaje stanja; ''izvan braka'' i ''u braku''.
Aktivna je kroz prirodnu potrebu podjednako i kod ljudi koji su u braku kao i kod ljudi izvan braka, a vjerujem da BOG nije pogrijeÅ”io prilikom stvaranja ĆØovjeka. Wink Laughing


I sloboda je Božji izum, pa su je ljudi zloupotrijebili na tisuƦu naĆØina.

Nemojmo zaboraviti: ispunjajuƦi Volju Božju prolazi se iznad poteÅ”koƦa... ili ispod njih... ili sa strane. Ali se... prolazi! (Escriva)
Korisnički profilPošalji privatnu porukuMSNM [Vrh]
9.81




Spol: neodrešen
Postovi: 82
PostanoPostano: uto 30 ožu 2010, 13:20
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Lucija

Citat:
Ne znaĆØi, ali onda postoji problem u razliĆØitosti stavova izmeĆ°u deĆØka i cure, a ne problem uĆØiteljstva Crkve Wink.


Taj ''problem'' ĆØesto razdvoji ljude koji bi savrÅ”eno funkcionirali i poslije u braku.

I u isto vrijeme, u Bibliji u I.poslanici KorinĆØanima, Sv. Pavao jasno kaže da je preporuka da se oni koji ne mogu biti bez tjelesnosti, vjenĆØaju, ali sad pazi ovo, vrlo jasno napominje

''To vam velim kao dopuÅ”tenje a ne kao zapovijed'' dakle to da se ljudi vjenĆØaju prije negoli imaju spolne odnose, jest preporuka a ne zapovijed.

Neznam kako je u crkvenom tumaĆØenju preporuka odjednom postala zapovijed.

Citat:
Ne, razvodi nisu dopuÅ”teni i ne može ih odobrit ni sam Papa. Ovdje se radi o valjanosti braka, dakle, ako nisu zadovoljeni odreĆ°eni uvjeti brak nije valjan (tj. prema Crkvenom pravu, nikad nije ni sklopljen, nije nikad ni postojao). ZaruĆØnici postaju supružnici tek kada nakon sakramenta ženidbe "konzumiraju brak", tj.imaju spolni odnos. Ako spolnog odnosa nema, nema ni braka.


Aha, ma super, u svakom sluĆØaju.
ZnaĆØi ovako, ako supružnici uz velike poteÅ”koƦe, na poĆØetku braka imaju spolne odnose, a poslije zbog seksualne nekompatibilnosti, posve izgube volju jedno za drugo, onda imaju trpiti do kraja života.

InaĆØe, negdje u Bibliji piÅ”e, ''Sve mi je dopuÅ”teno, ali nije sve i korisno'', baÅ” to se može primjeniti na ovakve brakove sa posve neadekvatnim spolnim životom u kojima su teÅ”ko nezadovoljna oba partnera ili jedan partner.

Citat:
Ma daj, problemi u detekciji jako sretan. Zar i sam ne tvrdiÅ” da (pogotovo deĆØki) osjeƦaju i fiziĆØki reagiraju na privlaĆØnost djevojke, ĆØak i njezinoj blizini (bez osobitih tjelesnih kontakata).


DeĆØki naravno reagiraju i na njenu ljepotu, ali ipak je neÅ”to posve drugo, poznavati njene tjelesne reakcije i njeno tijelo, možda uopƦe nisu kompatibilni jedno za drugo.
ZvuĆØat Ʀe prebukvalno, ali se ne može drugaĆØije reƦi, neke su cure preuske i preplitke a neki deĆØki imaju prevelike i predebele spolne organe, takvi su primjeri deĆØki i cura, posve nespojivi ne samo u smislu spolne privlaĆØnosti i sliĆØnosti u doživljaju seksa, veƦ u fiziĆØkom smislu, jer uz takvu kombinaciju nemoguƦ je seks bez bola i bez drugih fiziĆØko-praktiĆØnih problema.
Postoje razno razne kombinacije sliĆØnih nespojivih primjera, u kojima jest moguƦ seks ali uz velike probleme, Å”to naposlijetku vodi do hladnoƦe jednog ili oba partnera i vrlo loÅ”eg seksualnog života.

Crkva naravno ne daje nikakav odgovor na takve probleme, ne nudi nikakva rjeŔenja takvih zaista ozbiljnih problema.

No uostalom, crkva zabranjuje i umjetnu kontracepciju, a takoĆ°er obiteljima koji zbog toga imaju jako puno djece, ne samo da ne nudi nikakvu osobitu pomoƦ, veƦ ne nudi ni rjeÅ”enje.

Citat:
Slažem se s tobom, 9,81. Iako predbraĆØna ĆØistoƦa možda ne iskljuĆØuje to da se par vidi razodjeven, to u praksi parovi koji žive u predbraĆØnoj ĆØistoƦi ne rade. Al ĆØini mi se jasno da to nema ni smisla. Po ĆØemu bi bilo kljuĆØno za vezu/brak vidjeti deĆØka/curu golog? Mislin da to i nije od neke pomoƦi ni za Å”to.


Pa i nije od koristi, od koristi bi im bilo odreĆ°eno seksualno iskustvo, ali to crkva zabranjuje, dakle nije rijeĆØ o slobodi, veƦ o zabrani, jer sloboda pretpostavlja ĆØinjenicu prema kojoj je ĆØovjek osloboĆ°en od neĆØega.

ƈovjek ne može biti osloboĆ°en od onoga Å”to mu je svojstveno i prirodno, a spolnost jest prirodna odlika ĆØovjeka.

To bi bilo skoro jednako kao kada bismo rekli da je crkva oslobodila ĆØovjeka od potrebe za hranom i vodom, ili možda od potrebe da koristi vlastiti zdravi razum.

Citat:
Možda se i smiju takvim tvrdnjama, možda tvrde da nije tako, ali osvrni se malo oko sebe... Znam viÅ”e primjera dugih veza koje su se prekidale i spajale viÅ”e puta, ni sami ne vide viÅ”e smisao toj vezi, ali ostaju zajedno. TeÅ”ko je prekinit (osobito curama!) vezu s deĆØkom s kojim imaju spolne odnose. To ih veže na poseban naĆØin (žene te stvari doživljavaju emotivnije) i nakon prekida takvih veza, ostaju veƦe rane. Ne moraÅ” vjerovat, ali moraÅ” prihvatit da postoje razlike meĆ°u spolovima. Tako i u ovome.


A ja znam viÅ”e primjera veza sa potpunom ĆØistoƦom (ljudi se ĆØak nisu ni držali za ruke ni ljubili) koje su pukle uz velike i dugotrajne patnje s obje strane, kakve moram priznati, nisam ĆØesto viĆ°ao meĆ°u prekinutim svjetovnim vezama.
I dok su ovi svjetovnjaci poslije prijekida i relativno brzog zacijeljenja, uglavnom ostali prijatelji, oni prvi iz priĆØe, koji su se držali ĆØistoƦe, sada se uglavnom izbjegavaju.

danaÅ”nji ljudi, muÅ”karci i žene, NE DOŽIVLJAVAJU, seks prije braka kao doživotno obeƦanje, to se jako lijepo vidi iz ĆØinjenice da sa entuzijazmom koriste sofisticirana kontracepcijska sredstva.
Dakle žene nemaju nikakvu namjer ostati trudne sa muŔkarcima s kojima su samo u vezi.
DanaÅ”nji muÅ”karci i žene, VEZU DOŽIVLJAVAJU KAO PROBU, ukoliko oboje proĆ°u testove jedno drugoga i test vremena, TEK SU ONDA JEDNO ZA DRUGO, dakle za obeƦanje kako ti ovdje tvrdiÅ” kada pokuÅ”avaÅ” KONZERVATIVIZIRATI veƦinu NEkonzervativnih ljudi.


Citat:
Studiram psihologiju i neƦu ti sad navodit autore i nazive ĆØlanaka/knjiga, ali uĆØili smo na faxu o teoriji prirodne selekcije.

Svejedno bih volio vidjeti egzaktne citate i to ne iz teorije o prirodnoj selekciji, veƦ iz teorije o seksologiji.
InaĆØe, pozivanje na teoriju o prirodnoj selekciji je u suprotnosti sa shvaƦanjem crkve, jer crkva drži da se ljudi ne ponaÅ”aju kao životinje, dakle da su iznad prvotnih životinjskih instinkta.

Citat:
MuÅ”karci (u svim kulturama, druÅ”tvima) imaju viÅ”e seksualnih partnerica (u nekim druÅ”tvima i odobreno, ali ne istovremeno viÅ”e partnerica), manje brinu o kvalitetama žene s kojom ulaze u spolni odnos (bitna je seksualna privlaĆØnost, ali ne i ostale karakteristike) - "za jednu noƦ"...Žene su selektivnije pri odabiru partnera i jedna od karakteristika koja je bitna je sposobnost muÅ”karca da brine o njoj i potomstvu (danas važni druÅ”tveni status, novac). To je, naravno, pojednostavljena verzija, ali samo govori o evolucijskoj podlozi za razliĆØit naĆØin seksulanog odabira kod muÅ”karaca i žena .


Sve to je apsolutno protivno uĆØenju crkve.

Citat:
ZaÅ”to uporno ubacujeÅ” temu pedofila meĆ°u sveƦenicima... MisliÅ” da Crkveno uĆØenje odobrava pedofiliju? ZnaÅ” i sam da definitivno NE! Prema tome, mislim da je za to druga tema (postoji na ovom forumu;))


Ne odobrava, ali o pedofiliji meĆ°u sveƦenicima, crkva je govorila vrlo vrlo malo i uglavnom s tendencijom da sve prikrije dok je itekako agresivno prozivala mlade zbog predbraĆØnih odnosa, kontracepcije i sl.
U najmanju ruku, vrlo licemjerno.

Citat:
MožeÅ” reƦ da su 10 Božjih zapovijedi zabrane, a možeÅ” reƦ i da su putokazi u život. Ali, u svakom sluĆØaju, nema prisile.


U 10BZ. nigdje ne piŔe da je zabranjeno masturbirati i imati spolne odnose prije braka.

Citat:
NeƦe ti doƦ Bog (niti svƦenik/biskup/papa) s toljagom i zatuƦ te ako ih se ne pridržavaÅ”. Ako misliÅ” da su neke glupe, a ti ih odbaci. Ako misliÅ” da je crkveno uĆØenje glupo, odbaci. ImaÅ” slobodnu volju.


NeƦe, ali Ʀe zbog vjerovanja crkvi, mnogi mladi ljudi odustati od veza sa drugim mladim ljudima, koji su im možda bili najbolji moguƦi životni partneri, a poslije neƦe viÅ”e nikada pronaƦi sebi kompatibilne osobe.

Citat:
Ma tko to upire u greŔnu masu jako sretan? Možda je djelovanja malo, ali ga ipak ima. I sam spominjeŔ predavanja na temu Teologije tjela.


Jako je malo djelovanja, a ta predavanja su teŔka filozofija, koja može razumjeti samo pojedinac sa doktoratom iz fiolozofije.

Citat:
I sloboda je Božji izum, pa su je ljudi zloupotrijebili na tisuƦu naĆØina.

A neki su je se svojevoljno odluĆØili odreƦi.

9.80665 m/s2
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
9.81




Spol: neodrešen
Postovi: 82
PostanoPostano: uto 30 ožu 2010, 13:32
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

5rich napisa:
oĆØito su cure s kojima sam ja razgovarala o tome,iznimke..ukljuĆØujuƦi i mene...


OĆØito, jer tvoju tezu pobijaju razno razna istraživanja, a lijepo se vidi i iz postotaka ljudi koji masturbiraju da su deĆØki ''ugroženiji''.

Osim toga, ti i te cure najvjerojatnije spadate u onih 5-10% ljudi koji se drže predbraĆØne ĆØistoƦe, a kako ne prakticirate nikakve oblike seksualnosti, vjerojatno je u vama znatno veƦa (podsvjesna) želja, negoli je kod cura koje se ne drže predbraĆØne ĆØistoƦe.

MeĆ°utim ito to vrijedi i za deĆØke koji se pridržavaju ĆØistoƦe prije braka, pa se sve opet vrati na svoje mjesto.

U svakom sluĆØaju, deĆØki su u znatno težoj situaciji.

Profesorica psihologije Marita McCabe, sa Deakin University, tvrdi kako su muŔkarci znatno viŔe koncentrirani na seks i na sve radnje vezane uz seks, dok su žene viŔe usmjerene na povezanost i emocije.

http://www.abc.net.au/health/talkinghealth/factbuster/stories/2008/04/16/1973459.htm

Prema tome, ženama ustvari uglavnom i nije problem ĆØekati do braka, one imaju ono Å”to žele i prije braka, dakle u vezi imaju povezanost, bliskost, zadovoljenje emotivnih potreba.


Roy Baumeister psiholog sa Florida State University, tvrdi kako je znaĆØajno viÅ”e zabilježenih spontanih uzbuĆ°enja muÅ”karaca kao i uĆØestalost pojavljivanja seksualnih fantazija, nego kod žena.

U ĆØlanku piÅ”e i to da muÅ”karci kroz cijeli svoj život, žele viÅ”e seksa nego žene.

Evo neÅ”to o razlikama u potrebi za seksom, moguƦe je i ovdje naƦi:
http://www.webmd.com/sex/features/sex-drive-how-do-men-women-compare

9.80665 m/s2
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: uto 30 ožu 2010, 23:30
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

9.81 napisa:
Ovako, ako uklonimo religiju od spolnosti i ako spolnost promatramo ĆØisto znanstveno i medicinski, onda je ona umjerena spolnost (vjernost jednom partneru u stabilnoj vezi), koju mladi prakticiraju izvan braka, NORMALNA SPOLNOST i takva spolnost nije niÅ”ta drugaĆØija od iste takve spolnosti u stabilnom i uspjeÅ”nom braku.

Kao Ŕto sam napisao neŔto niže, ne slažem se s ovim.

Bitna razlika braka i ne-braka je Å”to u prvom sluĆØaju imaÅ” obeƦanje doživotne vjernosti. A to je krucijalnio bitno za zdrav spolni odnos, gledano vjerski ili ne.

Citat:
Na teologiji tijela se predlaže, a to predlažu i mnogi duhovnici, da se deĆØko i cura ni na koji naĆØin ne ponaÅ”aju kao partneri, dakle da se izbjegavaju dodiri, grljenja ĆØak i poljupci i držanje za ruke.
Predlaže se i taj naziv, ''neka ostanu do braka jedno drugome kao brat i sestra'' (to sam negdje proĆØitao, nisam siguran gdje, ali znam da su to isto govorili i neki duhovnici).

E, to su ti na temelju kojih Ʀe ekipa poput tebe za petsto godina tvrditi kako je Crkva u 20. i 21. stoljeƦu bila nazadna.

Citat:
A kako se ponaŔaju muž i žena koji u braku zbog problema, nemaju seksualni život?

Kao problematiĆØne osobe.

Citat:
O super, znaĆØi razvodi su dopuÅ”teni, jedini je problem u tome Å”to razvode mora odobriti, ĆØini mi se, Papa osobno, u svakom sluĆØaju rijeĆØ je o vrlo zamrÅ”enoj proceduri.

Ne razvodi nego poniÅ”tenja braka od poĆØetka. U Crkvi nema razvoda. I ne treba ti papa, postoje posebni sudovi za to. Da, rijeĆØ je o zamrÅ”enoj proceduri.

Citat:
InaĆØe, taj kanon obiĆØno vrijedi ukoliko partneri u brak uĆ°u sa ZNANJEM o spomenutim defektima, dakle ako netko SVJESNO PREÅ UTI, moguƦe probleme u braku.

Onda je brak joÅ” niÅ”tavniji, ako se tako smijem izraziti. Ajde prouĆØi ženidbeno pravo KC prije ovog trabunjanja ovdje, to možeÅ” i sam

Citat:
Citat:
To se itekako vidi prije braka. Pa neƦeÅ” ulaziti u brak s nekim tko te fiziĆØki ne privlaĆØi.

Ako se držimo uputa o ''Bratu i Sestri'', dakle ukoliko je veza bez ikakvih dodira i bez ikakvog isticanja tjelesnosti, postoje veliki problemi u detekciji.
Osim toga, ovdje nikako ne govorimo samo o tjelesnoj privlaĆØnosti, veƦ govorimo i o spolnoj privlaĆØnosti, koja se spoznaje u najmanju ruku kroz dodire, poljupce, maženje i sl.

Tjelesna, spolna ili kako hoƦeÅ” privlaĆØnost se detektira vrlo lako bez ikakvih dodira, a posebno ti ne treba spolni odnos. Ne znam kakva si ti to iskustva imao. Ovo su ĆØista opradvanja da uĆ°eÅ” u spolni odnos bez prihvaƦanja osobe, kao treba ti upoznavanje. Haha.

Citat:
To pogotovo vrijedi za cure, i nema naĆØina da jedan momak koji se takoĆ°er drži predbraĆØne ĆØistoƦe, nagovori svoju djevojku da se oboje razodjenu, kako bi se ''upoznali'' i na taj naĆØin.

Tebi je glavno upoznavanje, samo se vrtiÅ” oko toga. Nikakvo upoznavanje ti tu nije potrebno i razodijevanje radi upoznavanja, tj. eksperimentiranja, je upitne moralnosti, da ne kažem nemoralno. No ako je takva situacija, recimo ako si s curom na moru na nekom pustom mjestu, lijepo je vrijeme i baÅ” biste se okupali ali eto nemate kupaƦe, ta ĆØinjenica ne bi trebala predstavljati nikakav problem i buƦnut se u more ne bi bilo nikakvo krÅ”enje ĆØistoƦe.

Citat:
Zar je Brak sa izuzetno loŔim seksualnim životom i sa spolno posve nekompatibilnim ljudima, dobar brak?

Apsolutno nije. Samo ti isto tako imaÅ” apsolutno pogreÅ”ne postavke. Kvaliteta seksa ovisi _iskljuĆØivo_ o tome koliko se ljudi vole i prihvaƦaju, a ne o nekakvim tjelesnim datostima koje moraÅ” prethodno ispitati.

Citat:
HoƦe li deĆØko i cura koji se ne slažu; karakterno, vjerski, svjetonazorski, itd, uĆØi u brak?

Naravno da neƦe!

Pa ako misliÅ” da su svi gornji kriteriji upoznavanja (kompatibilnosti) bitni za provjeru dal' su dvoje ljudi jedno za drugo, dakle za brak, zbog ĆØega misliÅ” da je kategorija ''SPOLNA KOMPATIBILNOST'' nebitna?

Ne mislim da je ono gore bitno, odakle ti to? Jedino Å”to je bitno je voliÅ” li ti tu osobi i prihvaƦaÅ” li u punoj slobodi brak s njom.

Citat:
A kako bi bilo da izbacimo iz postupka ''Hodanje'' i upoznavanje, pa da se ljudi na prvom spoju odmah zaruĆØe i obeƦaju jedno drugome?

Tako je nekad i bilo, i brakovi nisu bili niÅ”ta loÅ”iji nego danas, dapaĆØe u prosjeku su bili bolji. To si isto mogao primijetiti u svom preciznom prouĆØavanju povijesti.

Citat:
Idi na razne medicinske stranice, tamo imaÅ” o tome, na veƦini se tvrdi kako je himen najtanji i kako ga je najlakÅ”e probiti Å”to je žena mlaĆ°a.

Opa, znaĆØi 12-ogodiÅ”njakinje su najbolje? Cool jako sretan

A sad ozbiljno. Pitao sam te znanstvenu literaturu a ne tamo neke stranice. Ima li to u udžbeniku za anatomiju?

Citat:
Govorim na temelju ĆØitanja jaaako puno literature iz tog podruĆØja, ĆØitanja jako puno struĆØnih foruma i foruma sa iskustvima ljudi a i na temelju iskustava ljudi koje znam, a znam i pojedince koji se drže i koji se ne drže predbraĆØne ĆØistoƦe, poznajem i braĆØne partnere i prve i druge klase.

Pater Vatroslav Frkin je proĆØitao puno viÅ”e toga i upoznao se sa puno viÅ”e sudbina, pa godori neÅ”to totalno drugaĆØije od tebe. Naravno, ne podržavam ni njega, samo goƦu reƦi da mi ovo nisu nikakvi argumenti.

Citat:
InaĆØe, stav tog sveƦenika je umobolan, i na tragu je onih davno prevladanih srednjevjekovnih crkvenih zabluda o seksu u braku.

Nisi baÅ” razumio, stari.

Citat:
VidiÅ”, ali isti taj prirodni mehanizam Ʀe te itakako istjerat iz kreveta nakon 15h spavanja...

Nisam baÅ” siguran.

Citat:
Probaj se igrati sa neispavanoÅ”Ć¦u i možeÅ” ugroziti ĆØak i srce i cijelo zdravlje, osim toga, ti svom prirodnom nagonu za spavanje i odmor IPAK UDOVOLJAVAÅ , naravo u razumnoj mjeri, ovdje ni ne govorimo o nerazumnim potrebama.

Crkva pak traži da se UOPƆE NE udovoljava spolnom nagonu, dok se ne uĆ°e u brak, a i tada pojedinci mogu shvatiti da su tjelesno i po pitanju shvaƦanja seksa, posve nespojivi, pa Ʀe svejedno ostati uskraƦeni za zadovoljenje prirodnog nagona za seksom.

Ne ide ta usporedba baÅ” toliko. Probaj ti nespavati tri dana, pa bih te vidio. S druge strane ekipa sasvim normalno živi cijeli život bez spolnih odnosa. Ili misliÅ” da se niti jedan sveƦenik ne drži celibata?

Citat:
Citat:
Zato muÅ”karĆØev spolni odnos žena po instiktivnoj bioloÅ”koj naravi shvaƦa kao njegovo obeƦanje da Ʀe se brinuti o njoj i djetetu, makar na teorijskoj ili deklarativnoj razini tvrdila neÅ”to drugo. Ovo zapravo nema nikakve veze s vjerom nego s evolucijom: da nije tako prirodna selekcija bi nas napravila drugaĆØijima. Zato meni u konaĆØnici uopƦe nije jasno kako to da je Crkva ostala jedina koja se bori protiv 'svjetovnog spolnog ponaÅ”anja'.


Dokazi u suvremenoj seksologiji i psihologiji?

Malo znanstvenog naĆØina razmiÅ”ljanja. Jesi uĆØio ti teoriju evolucije u Å”koli?

Citat:
Zar crkva ljude poima kao životinje?

Ne govorim trenutno o Crkvi nego o znanosti. Ali da, ljudi su životinje. U ĆØemu je problem?

Citat:
Nije rijeĆØ samo o pojedinaĆØnim citatima, rijeĆØ je o generalnom pogledu na seksualnost, na Teologiji tijela (tamo se izlaže danaÅ”nji službeni stav crkve o spolnosti) je reƦeno upravo sve ono Å”to sam ja rekao.

Negdje ne poĆØetku predavanja je reƦeno kako je crkva prije seks gledala samo kao prokreativnu radnju, a u srednjem je vijeku crkva seks doživljavala baÅ” kao oni teoretiĆØari, koji bi da danas žive bili ono Å”to se naziva ''Crkveni Teolozi'' (za razliku, od crkve odmetnutih Teologa Disidenata, od kojih je neke Papa ĆØak i ekskomunicirao).

Di si ti sluŔao to predavanje?

Citat:
NeƦe, jer pater Frkin, svakako nije jedan od najvažnijih Crkvenih teologa ove epohe, to su oni teolozi koje se konzultira iz službenog Vatikana i s kojima Vatikan suraĆ°uje, no u srednjem vijeku se se poklapala miÅ”ljenja tih crkvenih teologa i službene crkve, a to je puno puno iznad jednog izgubljenog seoskog sveƦenika u nekoj provinciji.

Nije Frkin baÅ” izgubljeni sveƦenik u nekoj provinciji, nažalost. No da Sveta Stolica danas bolje radi neke stvari, to je toĆØno. No nije to neka suÅ”tinska razlika. Crkveni nauk se definira niti od relevantnih teologa nego na ekumenskim saborima ili u službenom nauku pape.

Citat:
Sasvim sigurno, SPOLNOST JE BOŽJI IZUM, a ta spolnost ne poznaje stanja; ''izvan braka'' i ''u braku''.

Ea, pa poznaje. Smile

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: uto 30 ožu 2010, 23:42
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

9.81 napisa:
I u isto vrijeme, u Bibliji u I.poslanici KorinĆØanima, Sv. Pavao jasno kaže da je preporuka da se oni koji ne mogu biti bez tjelesnosti, vjenĆØaju, ali sad pazi ovo, vrlo jasno napominje

''To vam velim kao dopuÅ”tenje a ne kao zapovijed'' dakle to da se ljudi vjenĆØaju prije negoli imaju spolne odnose, jest preporuka a ne zapovijed.

Neznam kako je u crkvenom tumaĆØenju preporuka odjednom postala zapovijed.

Shocked Rolling Eyes

Pa ti ne znaÅ” ni ĆØitati. Kroz cijeli Bibliju, od Starog zavjeta na ovamo je viÅ”e nego jasno da imanje spolnih odnosa i brak jedno te isto, a spolni odnosi izvan braka nisu niti pojmljivi. Pavao onima koji se ne mogu suzdržavati predlaže da se prestanu suzdržavati, tj. da se vjenĆØaju. Naravno, to je preporuka, ne moraju oni to, mogu se nastaviti suzdržavati i živjeti u celibatu.

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
Dubravko




Spol: muško
Postovi: 125
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 7:40
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Uh, koja žestoka rasprava. stolni tenis svaÅ”ta se tu dade proĆØitati, ima stvari koje su mi zapele za oko na obje strane. Sve mi ovo izgleda kao razvlaĆØenje teme izmeĆ°u relativiziranja na naĆØin koji to radi svijet i stavljanja u krute okvire s druge strane. Jer spolnost je neÅ”to prekrasno, ne smije se relativizitrati, ali ni staviti o okvire nekakvog sustava pravila, jer ljubav tome ne podliježe. BaÅ” tu sloboda dolazi do izražaja možda viÅ”e nego bilo gdje drugdje...a Å”to Ʀe tko ĆØiniti u svojoj slobodi, zaÅ”to bi bi ikoga bilo briga? ƈesto smo skloni ulaziti u tuĆ°u intimu, nije bitno s kakvom namjerom, kako bi smo rekli "to ti nije dobro", "joj, pa, znaÅ”, ne bi trebao", "oni žive ovako..." mene nije briga Å”to moj prijatelji rade ili ne rade sa svojim djevojkama/deĆØkima, oĆØekujem isto i od drugih. Ali u Crkvi to nije uvijek sluĆØaj!

Å to se tiĆØe ljudi poput patera frkina...bilo bi poÅ”teno razložiti do kraja Å”to on nauĆØava (nikad nisam mislio da Ʀu stat na njegovu stranu Rolling Eyes ), ali bitno je njegovu teoriju sagledati u cijelosti (nisam prava osoba za to), iako i sam mislim da je to jedna maksimalna krajnost koju može razumijeti mali broj ljudi - ali oni svakako postoje. Isto tako, bilo bi poÅ”teno spomenuti da postoji i nekakva "opozicija" patru Frkinu, sveƦenici, duhovnci koji razmiÅ”ljaju i sasvim drugom logikom i koji idu u drugu krajnost i pleÅ”u na rubu crkvenog uĆØenja. Upoznao sam nekoliko sveƦenika koji tako razmiÅ”ljaju, svjesni problema (ne)ĆØistoƦe u danaÅ”njem vremenu.

Ima tu joÅ” puno zanimljivih stavri napisanih...vidim, govori se o nekakvoj kvaliteti spolnog života. Kako itko može znati Å”to je to i Å”to je uvjetuje, sve dok živi ĆØistoƦu? Tak da mi je malo bespredmentno o tome priĆØati. Nekako mi to ne ide zajedno s predbraĆØnom ĆØistoƦom i naukom Crkve, ako ga se želi dosljedno slijediti, u braku i izvan braka.

Ljubi i ĆØini Å”to hoƦeÅ”.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
klara




Spol: žensko
Postovi: 4617
Lokacija: somewhere ... over the rainbow
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 8:01
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

.

oĆØito ovo pitanje najviÅ”e zaokuplja pojedine sudionike,
no zar se baÅ” svaka tema mora pretvoriti o raspravu
o predbraĆØnoj ĆØistoƦi i suzdržavanju od spolnih odnosa... Confused


pa Ŕto je pitanje spolnosti jedino (i najvažnije)
po ĆØemu se razlikuju liberalizam i konzervatizam? Shocked Rolling Eyes Confused




.

uĆØiniti dobro, a zatim otiƦi bez buke ...
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
Zahvalu i podršku autoru ovog posta dali su: Dubravko
Dubravko




Spol: muško
Postovi: 125
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 8:19
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

klara napisa:
.

oĆØito ovo pitanje najviÅ”e zaokuplja pojedine sudionike,
no zar se baÅ” svaka tema mora pretvoriti o raspravu
o predbraĆØnoj ĆØistoƦi i suzdržavanju od spolnih odnosa... Confused


pa Ŕto je pitanje spolnosti jedino (i najvažnije)
po ĆØemu se razlikuju liberalizam i konzervatizam? Shocked Rolling Eyes Confused




.


Slažem se s tobom, i sam sam to primijetio, oĆØito je spolnost jedini cilj nove teme...

Ljubi i ĆØini Å”to hoƦeÅ”.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
9.81




Spol: neodrešen
Postovi: 82
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 8:22
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Citat:
Bitna razlika braka i ne-braka je Å”to u prvom sluĆØaju imaÅ” obeƦanje doživotne vjernosti. A to je krucijalnio bitno za zdrav spolni odnos, gledano vjerski ili ne.


To je znanstveno gledano, potpuno netoĆØno, nijedan seksolog neƦe povezivati humanu spolnost sa braĆØnim stanjem.
Naprosto je glupavo, biologiju povezivati sa moralnim naukom, jer ovo dvoje nema veze jedno s drugime, barem u znanstvenom pogledu to nije povezano.

Ponavljam, anatomski, fizioloÅ”ki, fiziĆØki, psihiĆØki..., seksualni odnosi dvoje ljudi koji se vole i koji su u stabilnoj vezi, bilo da se ona zove ljubavna veza ili brak, posve su normalni (prirodni) i jednaki su bez razlike i u braku kao i izvan braka.

O nejednakosti seksa u braku i izvan braka, možemo govoriti SAMO I ISKLJUƈIVO SAMO, ukoliko u priĆØu uvedemo vjerske kriterije, to je razina do koje ateisti nikada ne doĆ°u.

Citat:
E, to su ti na temelju kojih Ʀe ekipa poput tebe za petsto godina tvrditi kako je Crkva u 20. i 21. stoljeƦu bila nazadna.


E pa tu se varaÅ”, nije rijeĆØ o par ekstremista, Teologija Tijela je svugdje ista, njen je autor papa IVAN PAVAO II, a danas su zakljuĆØci njegova rada, ujedno i službeni stav crkve.

NISI ODGOVORIO NA PITANJE:
Citat:
A kako se ponaŔaju muž i žena koji u braku zbog problema, nemaju seksualni život?


Ne možeÅ” odgovarati sa ''ProblematiĆØno'', jer nisu pojedinci krivi za moguƦe velike spolne probleme, koji mogu nastati.
Recimo ako on ne može postiƦi erekciju, to nije znak odsutnosti ljubavi ili njegovo svjesno sabotiranje braĆØnog seksa, veƦ je problem kakvim se bave seksolozi i drugi struĆØnjaci.

Tu bih dodao joÅ” jedno pitanje; na koji naĆØin braĆØni seksualni život ostvaruju pojedinci ĆØiji se spolni organi jednostavno fiziĆØki ne mogu uskladiti, recimo ona je preuska i preplitka a njegov je penis prevelik i predebel?

MoguƦe su i druge fiziĆØke neuskladivosti, ali to naÅ” par koji se suzdržavao seksa do braka, naravno nezna do prve braĆØne noƦi.

HoƦe li Crkva pomoƦi takvom paru u ostvarenju njihova normalna seksualna života?

Citat:
Ne razvodi nego poniÅ”tenja braka od poĆØetka. U Crkvi nema razvoda. I ne treba ti papa, postoje posebni sudovi za to. Da, rijeĆØ je o zamrÅ”enoj proceduri.

Da zaboravio sam da je u naŔoj crkvi sve svedeno na izuzetno razgranatu birokraciju i izuzetno dugotrajnu proceduru.

InaĆØe, moram primjetiti kako je stvarno jako jako ugodno i poželjno kada braĆØni par u prvoj braĆØnoj noƦi, razmiÅ”lja, hoƦemo li spavati ili ne, jer ako kojim sluĆØajem ispadne da se seksualno ne slažemo, a ipak konzumiramo seks, onda nema povratka natrag.

Uzmimo radi pojedonostavljenja onaj sluĆØaj odozgor, gdje on ima malko poveliku ''opremu'' a ona ne može primiti takvu opremu jer je preuska i prenježna za takvu ''opremu''.
No, kako u braĆØnoj noƦi nitko niÅ”ta ne sumnja, oni vode ljubav, tom prilikom shvate da je njoj to iskustvo bilo traumatiĆØno, a da on uopƦe nije ni trenutka uživao.
Sutradan u dobroj vjeri, probaju ponovo, no makar su formalno reƦeno imali seks (ona viÅ”e nema himena), oboje su posve nezadovoljni, ona je za ĆØina jedva ĆØekala da je on prestane ozljeĆ°ivati i da prestane seks a on je inzistirao da nastave kako bi joj pokazao da samo nije naviknuta i da Ʀe sve biti dobro za mjesec dva.
ProĆ°u mjeseci i mjeseci, ali oni uopƦe nemaju seksualni život, nju naime izuzetno boli prilikom svakog odnosa, a on je viÅ”e ne želi povrjeĆ°ivati.
Prolaze godine i godine, oboje su frustrirani, ali neznaju Å”to uĆØiniti....

Citat:
Onda je brak joÅ” niÅ”tavniji, ako se tako smijem izraziti. Ajde prouĆØi ženidbeno pravo KC prije ovog trabunjanja ovdje, to možeÅ” i sam


Ako netko zna da ima veliki i debeli penis, zar to mora prije braka prijaviti, ili neznam, da pita nju da mu kaže svoje dimenzije?

Citat:
Tjelesna, spolna ili kako hoƦeÅ” privlaĆØnost se detektira vrlo lako bez ikakvih dodira, a posebno ti ne treba spolni odnos. Ne znam kakva si ti to iskustva imao. Ovo su ĆØista opradvanja da uĆ°eÅ” u spolni odnos bez prihvaƦanja osobe, kao treba ti upoznavanje. Haha.


Naravo, ON i ONA imaju rendgen oĆØi i primaju vizije iz buduƦnosti, pa vide ispod odjeƦe, ONA vidi da je veliĆØina njegovih spolnih organa u milimetar jednaka dimenzijama njenih spolnih organa, u glavi je veƦ izvrÅ”ila precizna mjerenja i nema pogreÅ”ke.
On je svojim super-vidom, toĆØno do u milimetar, izmjerio njene spolne organe i zna da se fiziĆØki posve slažu.

Naravno, ona je u stanju predvidjeti da on neƦe oĆØajno loÅ”e izvoditi skoro sve seksualne tehnike, da za vrijeme seksa neƦe nositi ĆØarape na nogama a povremeno ispuÅ”tati i vjetrove.
Ona je prorok, i veƦ unaprijed zna da Ʀe joj se sviĆ°ati svi njegovi pokreti i držanje za seksa.
On je pak svojim rendgenskim oĆØima vidio da njene grudi koje mu se toliko sviĆ°aju nisu podignute push-up grudnjakom, veƦ su prirodno velike.
On je primio viziju iz buduƦnosti, u kojoj su njih dvoje vodili ljubav, a ona je bila zadovoljna svim tehnikama koje on obožava (u prethodnoj je viziji shvatio koje su tehnike koje on voli).
U isto vrijeme u njenoj viziji seksa iz buduƦnosti, ona je vidjela da je njemu dovoljno dobra u krevetu, po svakom pitanju i da on nikada nema problema sa erekcijom, preranim svrÅ”avanjem, .... i da ona nikada neƦe biti frigidna i da je sve super super.

I sada kada su se ĆØitajuĆØi proroĆØke vizije iz buduƦnosti, dobro upoznali, mogu se vjenĆØati, inaĆØe nije bitno to Å”to su se vidjeli tek 3. put u životu, sve im je veƦ jasno.

Ah da, u obostranim vizijama, oni Ʀe se za baÅ” kada se vjenĆØaju, obostrano zaljubiti i voljeti jedno drugo do smrti.


Citat:
Tebi je glavno upoznavanje, samo se vrtiÅ” oko toga. Nikakvo upoznavanje ti tu nije potrebno i razodijevanje radi upoznavanja, tj. eksperimentiranja, je upitne moralnosti, da ne kažem nemoralno. No ako je takva situacija, recimo ako si s curom na moru na nekom pustom mjestu, lijepo je vrijeme i baÅ” biste se okupali ali eto nemate kupaƦe, ta ĆØinjenica ne bi trebala predstavljati nikakav problem i buƦnut se u more ne bi bilo nikakvo krÅ”enje ĆØistoƦe.



PA jasno da nije, kada ON i ONA imaju proroĆØke vizije i rendgen oĆØi.

InaĆØe, parovi koji se drže predbraĆØne ĆØistoƦe, ne razodijevaju se jedno pred drugim, a to je i preporuka mnogih duhovnika.

Citat:
Apsolutno nije. Samo ti isto tako imaÅ” apsolutno pogreÅ”ne postavke. Kvaliteta seksa ovisi _iskljuĆØivo_ o tome koliko se ljudi vole i prihvaƦaju, a ne o nekakvim tjelesnim datostima koje moraÅ” prethodno ispitati.


Apsolutno neznanstveno i apsolutno netoĆØno, seksolozi bi ti se hihotali u lice, a onda bi te okrutno ismijavali.

To Å”to si rekao, nikako ne objaÅ”njava ĆØinjenicu da postoje parovi koji se jako vole, ali imaju velike seksualne probleme, ĆØiji je postanak izuzetno raznolik i koje obiĆØno rjeÅ”avaju seksolozi i psihijatri.

No zamislimo samo jednu moguƦnost, ONA je za vrijeme djetinjstva odgajana kako je seks prljava, bolna i nemoralna stvar, s takvim psiholoÅ”kim uvjetovanjem ona ulazi u brak.
Prilikom voĆ°enja ljubavi, ONA se povlaƦi, boji, izbjegava dodir, ne može se opustiti, zbog toga ima bolne spolne odnose, koje svakako želi izbjeĆØi.
Naposlijetku, makar voli muŔkarca s kojim je u braku, ona ne želi seks, pardon, boji se seksa.

Postoji i radikalniji sluĆØaj, recimo da je ona u djetinjstvu proživjela seksualno napastovanje, i zbog toga ima izuzetnu odbojnost prema seksu, u biti možda ĆØak i strah od seksa.

To je neÅ”to Å”to Å”to ni ONA sama ne može znati do trenutka kada pokuÅ”a stupiti u spolni odnos sa muÅ”karcem, a njih dvoje to neƦe shvatiti dok ne uĆ°u u brak, i onda opet imaÅ” teÅ”ke seksualne probleme, ljudi koji se inaĆØe mogu stvarno jako voljeti.

Citat:
Tako je nekad i bilo, i brakovi nisu bili niÅ”ta loÅ”iji nego danas, dapaĆØe u prosjeku su bili bolji. To si isto mogao primijetiti u svom preciznom prouĆØavanju povijesti.


Ovisno kako gledaÅ”, ŽENA je imala Å”utiti i posluÅ”no raditi sve poslove po kuƦi, a zbog ĆØuvanja svetog katoliĆØkog braka, nitko nije smio ni pisnuti o nezadovoljstvu.
U proÅ”losti su, moram tek onako usput podsjetiti, u skoro svim Hrvatskim gradovima i selima, postojali i bordeli, a koje su itekako posjeƦivali mnogi muÅ”karci iz tih kako kažeÅ” ''boljih'' brakova.

Moje precizno prouĆØavanje povijesti, donosi i veliki broj nesretnih sudbina, gdje su roditelji dogovarali brakove, a djeca poslije ispaÅ”tala u brakovima i s ljudima s kojima nisu željela živjeti.

Postoji jako puno takvih nesretnih priĆØa, pogotovo ako listamo stare zapise iz Dalmacije.

OpƦenito, stupidno je ulaziti u brak nakon jednog viưenja, hvala Bogu da je takvim glupostima kraj, i da danas postoje i zakoni koji zabranjuju dogovorene brakove.

Citat:

Opa, znaĆØi 12-ogodiÅ”njakinje su najbolje? Cool jako sretan

A sad ozbiljno. Pitao sam te znanstvenu literaturu a ne tamo neke stranice. Ima li to u udžbeniku za anatomiju?


Nemam ni volje ni vremena da tebi dokazujem neŔto Ŕto zna svaki ginekolog (poznajem ginekologicu).

Citat:
Pater Vatroslav Frkin je proĆØitao puno viÅ”e toga i upoznao se sa puno viÅ”e sudbina, pa godori neÅ”to totalno drugaĆØije od tebe. Naravno, ne podržavam ni njega, samo goƦu reƦi da mi ovo nisu nikakvi argumenti.


Nije valjda da usporeĆ°ujeÅ” iskustva jednog budalastog i izgubljenog sveƦenika i struĆØnjaka na struĆØnim forumima, braĆØnih parova sa foruma, braĆØnih parova koje posznajem, ljudi koji prakticiaju seks prije braka koje poznajem, itd itd?

Citat:
Nisi baÅ” razumio, stari.

Sve sam razumio, taj je sveƦenik zreo za ludnicu.

Citat:
Ne ide ta usporedba baÅ” toliko. Probaj ti nespavati tri dana, pa bih te vidio. S druge strane ekipa sasvim normalno živi cijeli život bez spolnih odnosa. Ili misliÅ” da se niti jedan sveƦenik ne drži celibata?


Ekipa koja je se odluĆØila za sveƦeniĆØki poziv i koja vjerojatno može bez seksa, puno lakÅ”e nego pojedinci koji znaju i osjeƦaju da ne mogu.

PromaÅ”io si bit, rekao sam samo ovo, ne možeÅ” usporeĆ°ivati spavanje kao prirodnu potrebu sa seksom kao prirodnom potrebom.

Prvo iz razloga Å”to prvu potrebu ipak zadovoljavaÅ” a drugu uopƦe ne zadovoljavaÅ” do braka.

Dakle u sluĆØaju seksa, crkva traži da se ponaÅ”aÅ” protuprirodno!

I uopƦe nije bitno koja je od pojedinih prirodnih potreba vitalnija i bez koje se duže može, bitno je da se IDE PROTIV PRIRODE po naputku crkve.

InaĆØe, ista ta crkva poslije kuka kako je npr. homoseksualni ĆØin protuprirodan itd. Slažem se sa time, ali protuprirodno je i suzdržavanje od seksa.

Citat:

Malo znanstvenog naĆØina razmiÅ”ljanja. Jesi uĆØio ti teoriju evolucije u Å”koli?


Ljudi imaju zdravi razum, ljudi nisu životinje, argument o evoluciji je notorna glupost, pogotovo u kontekstu obrane KatoliĆØkih pogleda na stvari.

Kada žena popije antibebi pilulu, onda time jasno i glasno govori; ''NE želim sa ovim muÅ”karcem dijete, NE želim obvezu, NE želim obeƦanja, NE trebam NI ne dajem doživotno obeƦanje, NE trebam niÅ”ta drugo osim trenutnog ĆØina seksa, s kojim Ʀu proživljavati ljubav sa svojim T.R.E.N.U.T.N.I.M. (TRENUTNIM!) P.A.R.T.N.E.R.O.M. (PARTNEROM!) A NE MUŽEM!!!''

koriÅ”tenjem kontracepcije, žena jasno poruĆØuje da je boli neka stvar za evoluciju, za drevne doživljaje ženstvenosti i majĆØinstva i za sve Å”to ide s time.

Dakle, žena jasno ODVAJA svoje bioloÅ”ke funkcije od svoje veze, time odgaĆ°a OBEƆANJE do trenutka kada ONA SAMA odluĆØi da Ʀe se nekome dati doživotno a ne KADA TO BIOLOGIJA (ako uopƦe, jer nema svaki spolni ĆØin za rezultat trudnoƦu) ODLUƈI ZA NJU.


Citat:
Ne govorim trenutno o Crkvi nego o znanosti. Ali da, ljudi su životinje. U ĆØemu je problem?


Problem je u tome Å”to se ti ne možeÅ” odluĆØiti dal' podržavaÅ” crkvene argumente ili znanstvene.

Znanost Ʀe reƦi da je ĆØovjek životinja, ali crkva se ni sluĆØajno ne slaže sa time.

InaĆØe, danaÅ”nji je ĆØovjek i u znanstvenom smislu daleko udaljen od životinje, to zorno pokazuje koriÅ”tenje vrlo sofisticiranih metoda kontracepcije, pa ĆØak i koriÅ”tenje prirodnih metoda, sofisticirana medicina koja doslovno upravlja porodom, a u skoroj buduƦnosti, moƦi Ʀe se ispravljati i genetski nedostatci djeteta ĆØak i prije roĆ°enja.

Citat:
Di si ti sluŔao to predavanje?

U NjemaĆØkoj i u Zagrebu

Citat:
Nije Frkin baÅ” izgubljeni sveƦenik u nekoj provinciji, nažalost. No da Sveta Stolica danas bolje radi neke stvari, to je toĆØno. No nije to neka suÅ”tinska razlika. Crkveni nauk se definira niti od relevantnih teologa nego na ekumenskim saborima ili u službenom nauku pape.


Crkveni nauk se definira u suradnji sa Crkvenim teolozima, na spomenutim koncilima, a i papa traži miÅ”ljenje od struke, naravno tom prilikom svakako ne konzultira teologe disidente, veƦ Crkvene teologe, kakvi su bili oni spominjani iz proÅ”losti.


BIOLOGIJA NE POZNAJE STANJA, U BRAKU I IZVAN BRAKA!
spolnost je pitanje biologije!

9.80665 m/s2
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
9.81




Spol: neodrešen
Postovi: 82
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 8:40
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

klara napisa:
.

oĆØito ovo pitanje najviÅ”e zaokuplja pojedine sudionike,
no zar se baÅ” svaka tema mora pretvoriti o raspravu
o predbraĆØnoj ĆØistoƦi i suzdržavanju od spolnih odnosa... Confused


pa Ŕto je pitanje spolnosti jedino (i najvažnije)
po ĆØemu se razlikuju liberalizam i konzervatizam? Shocked Rolling Eyes Confused




.



Ovako, nije tu toliko bitno pitanje predbraĆØne ĆØistoƦe koliko je bitna ĆØinjenica da prihvaƦanje predbraĆØne ĆØistoƦe predstavlja u odreĆ°enoj mjeri;

ĆØin svrstavanja u desno-konzervativni svjetonazorski kompleks.

Kako pojedinac, koji prihvaƦa takvo crkveno uĆØenje, može ostati izvan desno-konzervativnog svjetonazora? Jel' to uopƦe moguƦe?


To je ono Ŕto me zanima.

TakoĆ°er je ĆØinjenica i to da se crkvu doživljava desno-konzervativnom u najveƦoj mjeri upravo zbog njenog moralnog nauka o spolnosti.

Prema tome, rasprava o predbraĆØnoj ĆØistoƦi, jedan je od važnih segmenata Å”ire teme, koja se bavi konzervativizmom unutar KC.

9.80665 m/s2
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Dubravko




Spol: muško
Postovi: 125
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 8:47
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Apsolutno se ne slažem s ovom tezom. Na kraju krajeva, baÅ” me briga kako Ʀe me tko etiketirati zbog mog opredjeljenja, lijevi ili desnim, liberalnim i konzervativnim, nastojim iƦi za dobrim. Desno je neÅ”to Å”to se odnosi na politiku...malo mi je sve ovo nategnuto.

Ljubi i ĆØini Å”to hoƦeÅ”.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Zahvalu i podršku autoru ovog posta dali su: klara
9.81




Spol: neodrešen
Postovi: 82
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 8:53
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Dubravko napisa:
Apsolutno se ne slažem s ovom tezom. Na kraju krajeva, baÅ” me briga kako Ʀe me tko etiketirati zbog mog opredjeljenja, lijevi ili desnim, liberalnim i konzervativnim, nastojim iƦi za dobrim. Desno je neÅ”to Å”to se odnosi na politiku...malo mi je sve ovo nategnuto.



Ma nije bitno etiketiranje, bitno je to Ŕto ti znaŔ Ŕto jesi, a mnogi mladi ljudi nikako nisu konzervativci, makar jesu Katolici.

I Ŕto onda?

ƈinjenica je pak da predbraĆØna ĆØistoƦa sadržava skup izuzetno konzervativnih pogleda na spolnost i na život u cjelini.

Postavlja se pitanje; ne kompromitiraÅ” li svoja naĆØela, ukoliko prihvaƦaÅ” predbraĆØnu ĆØistoƦu a znaÅ” da tvojoj osobnosti nikako ne leži konzervativo-desni svjetonazor?

ZaŔto povezujem desno i konzervativno?
Zato Å”to je desna politiĆØka opcija, prirodno naslonjenja na konzervativizam, a to je tako u standardnoj definiciji desnice kao politiĆØke opcije.

Dakle, u kolikoj je mjeri prihvaƦanje takvih naĆØela, ĆØin izdaje vlastitih ideala i svjetonazora, nekoga tko nije konzervativac ili desniĆØar?


Evo ta su pitanja, sama srž ove teme.

9.80665 m/s2
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Dubravko




Spol: muško
Postovi: 125
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 9:16
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Meni ne leži ni lijevi, ni desni svjetonazor. Kak ne kužiÅ”...prihvaƦam sve Å”to smatram dobrim i odbacujem onoÅ”to smatram loÅ”im...ne kužim nikako ovaj dio o samoizdaji, samoizdaja bi bila kad bih se svrstao samo zato da kažem da sam se svrstao lijevo ili desno, da sam liberalac ili konzervativac. Nekome sam jedno, nekome drugo, te podijele za mene niÅ”ta ne predstavljaju. Gledam prvenstveno ĆØovjeka i njegova dijela...a deklariranje samo sebi mi nije bitno. Onaj tko prihvaƦa ĆØistoƦu srcem, ne mora nužno prihvatiti npr. Thompsona, osim toga, to je sasvim intimna stvar i baÅ” nitko ne treba znati kako gledam na to. Moja stvar. Ne vidim kakve to ima veze jedno s drugim, previÅ”e si Å”ablonizirao stvari.

Ljubi i ĆØini Å”to hoƦeÅ”.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
9.81




Spol: neodrešen
Postovi: 82
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 9:44
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Dubravko napisa:
Meni ne leži ni lijevi, ni desni svjetonazor. Kak ne kužiÅ”...prihvaƦam sve Å”to smatram dobrim i odbacujem onoÅ”to smatram loÅ”im...ne kužim nikako ovaj dio o samoizdaji, samoizdaja bi bila kad bih se svrstao samo zato da kažem da sam se svrstao lijevo ili desno, da sam liberalac ili konzervativac. Nekome sam jedno, nekome drugo, te podijele za mene niÅ”ta ne predstavljaju. Gledam prvenstveno ĆØovjeka i njegova dijela...a deklariranje samo sebi mi nije bitno. Onaj tko prihvaƦa ĆØistoƦu srcem, ne mora nužno prihvatiti npr. Thompsona, osim toga, to je sasvim intimna stvar i baÅ” nitko ne treba znati kako gledam na to. Moja stvar. Ne vidim kakve to ima veze jedno s drugim, previÅ”e si Å”ablonizirao stvari.


Ni ja sebe ne smatram ljeviĆØarom, ali definitivno nisam ni konzervativac ni desniĆØar, takoĆ°er ne smatram da se ĆØovjek mora svrstati, ali mora biti poÅ”ten prema svojoj osobnosti, prema onome Å”to on jest.

No neosporno je da sadržaj crkvenog uĆØenja o spolnom moralu ipak jest ultra konzervativan, to su bez ikakve sumnje, konzervativne ideje.

Ni meni podjele ne znaĆØe jako mnogo, ali to ne znaĆØi da ja neznam tko sam, a znam svom svojom duÅ”om i srcem, da konzervativan nisam.

ZnaĆØi misliÅ” da nisam izdao sam sebe, ako prihvatim predbraƦnu ĆØistoƦu a da pritom nisam stvarno i iskreno konzervativac?

9.80665 m/s2
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Dubravko




Spol: muško
Postovi: 125
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 10:38
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Da, mislim, ako si to veƦ tako definirao.

Ljubi i ĆØini Å”to hoƦeÅ”.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 14:46
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

9.81 napisa:
ZaŔto povezujem desno i konzervativno?
Zato Å”to je desna politiĆØka opcija, prirodno naslonjenja na konzervativizam, a to je tako u standardnoj definiciji desnice kao politiĆØke opcije.

Ti se ovdje postavaljaÅ” kao apsolutni poznavalac svega, poĆØev od povijesti (ono sa Galileom), zatim seksologije, pa sada i politiĆØke teorije. Sve bi to bilo u redu da iÅ”ta od toga ima veze sa stvarnoÅ”Ć¦u.

U modernoj politiĆØkoj teoriji politiĆØki stavovi imaju dvije dimenzije: jedna je ekonomska druga je druÅ”tvena. U svakoj dimenziji može se težiti veƦem ili manjem uplitajnu države, Å”to možemo zvati liberalizam (malje uplitanje države, veƦa sloboda pojedinca da radi Å”to hoƦe) i konzervativizam (veƦe uplitanje države, ograniĆØenja na djelovanje pojedinca u interesu druÅ”tva u cjelini).

Liberalizam u ekonomskoj dimenziji znaĆØi slobodno tržiÅ”te, nepostojanje državnh mehanizama kao Å”to su socijalno osiguranje, privatiziranje svega Å”to se može privatizirati itd. Ova opcija se naziva i desnica. Dakle desnica je liberalizam u ekonomskim pitanjima.

Konzervativizam u ekonomskoj dimenziji ili ljevica je stav da treba država Ŕto viŔe intgervenirai u ekonomiju jer tržiŔte samo vodi u propast i socijalne nejednakosti. Oni se dakle zalažu za stroge ekonomske zakone, socijalna i zdravstvena osiguranja, Ŕto viŔe državnog vlasniŔtva itd.

Liberalizam u socijalnoj dimenziji je ono Å”to ti nazivaÅ” liberalizam, a to je 'dozvoljavanje' svega i svaĆØega Å”to nekome može pasti na pamet, kao Å”to su homoseksualci, rastave, eutanazije, pobaĆØaji, dakle ukidanje druÅ”tvenih normi, pa konaĆØno i obiteljskog zakona i pojma braka jer to sve skupa država nema Å”to regulirati.

Konzervativizam u socijalnim pitanjima je stav da su gornja pitanja od suÅ”tinskog druÅ”tvenog interesa i da se, u interesu druÅ”tva i njegove buduƦnosti, moraju zakonski regulirati, tj. uvesti pojam braka, destimulirati druÅ”tveno-pogubno ponaÅ”anje kao Å”to je homoseksualnost, zabraniti pobaĆØaj...

Kod nas se percipira, a vidim da i ti tako percipiraÅ”, da je po nekoj naravi socijalni konzervativizam i ekonomski relativizam jedno te isto i da se zove desnica, dok je socijalni relativizam i ekonomski konzervativizam takoĆ°er isto i zove se ljevica. Vjerojatno zato Å”to su komunisti spadali pod ove zadnje, pa sad možeÅ” biti ili s njima ili po svemu protiv njih.

Realno je stanje da kod nas imaÅ” desno-liberalni (ovo drugo u druÅ”tvenom smislu) HNS, deklarirano desno-konzervativni HDZ (zapravo su centar-nedefinirano), deklarirani lijevo-liberalni SDP (zapravo su centar-liberalni), deklarirano centar-konzervativni HSS (zapravo su centar-nedefinirano), desno-liberalni IDS, desno-konzervativni Kerum, lijevo-nedefinirani BandiƦ, nedefinirano-liberalni JosipoviƦ... Sve skupa jedini ljeviĆØar je BandiƦ, a jedini konzervativac Kerum (oprostimo mu nakratno ljubavnicu), izuzev pojedinaca u strankama (Petir i MilinoviƦ su konzervativni, Kosorica je liberalna itd.). Svi ostali, unatoĆØ deklariranjima, vuku prema desno-liberalnome jer je to trenutno in.

Gdje bi ovdje Crkva trebala biti je potpuno neodreĆ°eno. Crkva se ne treba politiĆØki opredjeljivati.

Ako te zanima di si ti rijeŔi test na stranici http://www.politicalcompass.org/index

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: sri 31 ožu 2010, 15:51
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

9.81 napisa:
Naprosto je glupavo, biologiju povezivati sa moralnim naukom, jer ovo dvoje nema veze jedno s drugime, barem u znanstvenom pogledu to nije povezano.

Ponavljam, anatomski, fizioloÅ”ki, fiziĆØki, psihiĆØki..., seksualni odnosi dvoje ljudi koji se vole i koji su u stabilnoj vezi, bilo da se ona zove ljubavna veza ili brak, posve su normalni (prirodni) i jednaki su bez razlike i u braku kao i izvan braka.

Ako veƦ tvrdiÅ” da biologiju ne treba povezivati sa moralnim naukom, onda budi dosljedan. Za spolni odnos je potrebno dvoje homo sapiensa razliĆØitog spola koji Ʀe se pariti, dakle muÅ”ki spolni ud Ʀe penetrirati u žensku vaginu, radi ĆØega Ʀe kod mužjaka doƦi do refleksne ejakulacije sjemena koji može oploditi ženske jajne stanice u jajovodu. Da bi to fizioloÅ”ki funkcioniralo ne treba ti ni brak ni stabilna veza ni ljudav.

Ako pak misliÅ” uvoditi moralne katergorije onda ih uvodi kako treba, a ne na naĆØin koji tebi odgovara.

Citat:
E pa tu se varaÅ”, nije rijeĆØ o par ekstremista, Teologija Tijela je svugdje ista, njen je autor papa IVAN PAVAO II, a danas su zakljuĆØci njegova rada, ujedno i službeni stav crkve.

Koliko ja znam o teologiji tijela, ona nije baÅ” ovakva kakvu si ti tu prezentirao. Ako si je uopƦe prezentirao, ne znam.

Kako god, to nije službeni stav Crkve, budi malo pažljiviji. Službeni stav Crkve je neŔto mnogo ozbiljnije od teologije jednog teologa, makar to bio i papa.

Citat:
NISI ODGOVORIO NA PITANJE:
Citat:
A kako se ponaŔaju muž i žena koji u braku zbog problema, nemaju seksualni život?


Ne možeÅ” odgovarati sa ''ProblematiĆØno'', jer nisu pojedinci krivi za moguƦe velike spolne probleme, koji mogu nastati.

Ovisi.

Citat:
Recimo ako on ne može postiƦi erekciju, to nije znak odsutnosti ljubavi ili njegovo svjesno sabotiranje braĆØnog seksa, veƦ je problem kakvim se bave seksolozi i drugi struĆØnjaci.

Prvo, ne bave se seksolozi nego lijeĆØnici.

Drugo, e o tome ovisi. Ne možeÅ” u isti koÅ” stavljati fiziĆØku impotenciju (koja povlaĆØi nepostojanje braka) i seksualne probleme u vezi generalno. Ovo drugo je, ako nije sluĆØaj fiziĆØke impotencije, rezultat pomanjkanja ljubavi.

Citat:
Tu bih dodao joÅ” jedno pitanje; na koji naĆØin braĆØni seksualni život ostvaruju pojedinci ĆØiji se spolni organi jednostavno fiziĆØki ne mogu uskladiti, recimo ona je preuska i preplitka a njegov je penis prevelik i predebel?

Na naĆØin da se zavole, pa Ʀe prestat tražiti izlike. NeƦeÅ” me uvjeriti da ove gluposti mogu onemoguƦiti spolni odnos. ZnaÅ”, nema ni predebelog ni prevelikog, pitaj neku curu Å”ta misli o prevelikima. Wink Isto tako nema ni preuske.

Citat:
Ako netko zna da ima veliki i debeli penis, zar to mora prije braka prijaviti, ili neznam, da pita nju da mu kaže svoje dimenzije?

A ĆØuj, ako ti imaÅ” tako velikog i ako te to zaista brine, onda je pitaj kakvu ona ima pa da vidiÅ”. Wink

Citat:
Citat:
Tjelesna, spolna ili kako hoƦeÅ” privlaĆØnost se detektira vrlo lako bez ikakvih dodira, a posebno ti ne treba spolni odnos. Ne znam kakva si ti to iskustva imao. Ovo su ĆØista opradvanja da uĆ°eÅ” u spolni odnos bez prihvaƦanja osobe, kao treba ti upoznavanje. Haha.

Naravo, ON i ONA imaju rendgen oĆØi i primaju vizije iz buduƦnosti, pa vide ispod odjeƦe, ONA vidi da je veliĆØina njegovih spolnih organa u milimetar jednaka dimenzijama njenih spolnih organa, u glavi je veƦ izvrÅ”ila precizna mjerenja i nema pogreÅ”ke.
On je svojim super-vidom, toĆØno do u milimetar, izmjerio njene spolne organe i zna da se fiziĆØki posve slažu.

Naravno, ona je u stanju predvidjeti da on neƦe oĆØajno loÅ”e izvoditi skoro sve seksualne tehnike, da za vrijeme seksa neƦe nositi ĆØarape na nogama a povremeno ispuÅ”tati i vjetrove.

Ona je prorok, i veƦ unaprijed zna da Ʀe joj se sviĆ°ati svi njegovi pokreti i držanje za seksa.

On je pak svojim rendgenskim oĆØima vidio da njene grudi koje mu se toliko sviĆ°aju nisu podignute push-up grudnjakom, veƦ su prirodno velike.
On je primio viziju iz buduƦnosti, u kojoj su njih dvoje vodili ljubav, a ona je bila zadovoljna svim tehnikama koje on obožava (u prethodnoj je viziji shvatio koje su tehnike koje on voli).

U isto vrijeme u njenoj viziji seksa iz buduƦnosti, ona je vidjela da je njemu dovoljno dobra u krevetu, po svakom pitanju i da on nikada nema problema sa erekcijom, preranim svrÅ”avanjem, .... i da ona nikada neƦe biti frigidna i da je sve super super.

Jesi li ti ikad bio zaljubljen?

Citat:
U proÅ”losti su, moram tek onako usput podsjetiti, u skoro svim Hrvatskim gradovima i selima, postojali i bordeli, a koje su itekako posjeƦivali mnogi muÅ”karci iz tih kako kažeÅ” ''boljih'' brakova.

O kojoj proÅ”losti priĆØaÅ”? U srednjem vijeku su se muÅ”karci kasno ženili mladim curama, a do tada su Å”arali okolo sa raznim sluÅ”kinjama i prostitutkama. Za te sluÅ”kinje i njihovu eventualnu djecu to je ĆØesto zavrÅ”avalo tragiĆØno.

Citat:
Citat:
Pater Vatroslav Frkin je proĆØitao puno viÅ”e toga i upoznao se sa puno viÅ”e sudbina, pa godori neÅ”to totalno drugaĆØije od tebe. Naravno, ne podržavam ni njega, samo goƦu reƦi da mi ovo nisu nikakvi argumenti.

Nije valjda da usporeĆ°ujeÅ” iskustva jednog budalastog i izgubljenog sveƦenika i struĆØnjaka na struĆØnim forumima, braĆØnih parova sa foruma, braĆØnih parova koje posznajem, ljudi koji prakticiaju seks prije braka koje poznajem, itd itd?

Sad Ʀe ispasti da branim Frkina, ali ovdje oĆØito i to moram. Jesi li ĆØuo uopƦe za njega? Pater Vatroslav Frkin je braĆØni savjetnik, razgovarao je sa tisuƦe braĆØnih i ljubavnih parova, spasio je na desetke brakova, napisao nekoliko knjiga ove tematike...

O kakvim ti braĆØnim parovima s foruma priĆØaÅ”? Daj se uozbilji i prihvati da postoje ljudi koji stvar ipak sagledavaju bolje od tebe i tvojih braĆØnih savjetnika s foruma.

Citat:
Ekipa koja je se odluĆØila za sveƦeniĆØki poziv i koja vjerojatno može bez seksa, puno lakÅ”e nego pojedinci koji znaju i osjeƦaju da ne mogu.

A jadni, baÅ” mi ih je žao. tuzan Ja eto ne mogu bez jedrenja, ako neko ljeto ne odem jedrit moram kod psihjatra jer poĆØnem ulaziti u užasna psihiĆØka stanja. belji se

Nema tu da ne možeÅ” bez seksa. Ako hoƦeÅ” možeÅ”, svatko može. Samo si ljudi lako utuve da ne mogu.

Citat:
Kada žena popije antibebi pilulu, onda time jasno i glasno govori; ''NE želim sa ovim muÅ”karcem dijete, NE želim obvezu, NE želim obeƦanja, NE trebam NI ne dajem doživotno obeƦanje, NE trebam niÅ”ta drugo osim trenutnog ĆØina seksa, s kojim Ʀu proživljavati ljubav sa svojim T.R.E.N.U.T.N.I.M. (TRENUTNIM!) P.A.R.T.N.E.R.O.M. (PARTNEROM!) A NE MUŽEM!!!''

Super, nek ona to svjesno govori koliko hoƦe. Podsvjesno joj nije tako i uvaljuje se u psihiĆØke i duhovne probleme.

Da ne spominjem fiziĆØke probleme radi antibebi pilule. Kad toliko voliÅ” argumentirati da Bog nije krivo napravio ljudsku spolnost, je li to možda krivo napravio da se mi moramo kljukati antibebi pilulama ako samo želimo prirodan seks sa prirodnim neželjenjem djeteta? ZaÅ”to nam nije stavio nekakvu sklopku dolje da namjestimo hoƦemo li dijete ili ne, ako je seks za dijete i seks sa izriĆØitim odbijanjem djeteta jednako prirodan i dobar?

Citat:
Problem je u tome Å”to se ti ne možeÅ” odluĆØiti dal' podržavaÅ” crkvene argumente ili znanstvene.

Podržavam i jedne i druge. Šta se oni trebaju odvajati? A koje ti podržavaŔ?

Citat:
Znanost Ʀe reƦi da je ĆØovjek životinja, ali crkva se ni sluĆØajno ne slaže sa time.

A Ŕta ti misliŔ, je ili nije?

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
Bernard




Spol: muško
Postovi: 192
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: uto 18 svi 2010, 17:25
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Ako je ĆØovjek samo životinja, tad preostaje samo pravo jaĆØega, nagoni, tko jaĆØi taj kvaĆØi i pobjeĆ°uje onaj tko može napraviti viÅ”e potomaka. Nema ljudskih prava, nema feminizma (mužjaci vladaju), nema demokracije (samo najjaĆØa toljaga), nema umjetnosti (samo u se, na se i poda se). Joj, joj, joj...kakva životinja? Odgovorno tvrdim da odbijam biti životinja i da želim ostati ĆØovjek. Osim toga, nema niti generacijskih razlika (životinje u parenju ne razlikuju kƦer niti majku). Super! Ne moramo troÅ”iti novce da bi nam djeca uĆØila strane jezike niti iÅ”la u umjetniĆØke Å”kole. Životinjama takvo Å”to ne treba.

Bog se protivi oholima, a poniznima daje milost.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
Prethodni postovi:    
Prethodna tema Prethodna tema
Započni novu temuOdgovori na temu

Izaberi forum:   

Ne možeš otvarati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš urešivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš glasovati u anketama.

Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group