HBK forum
Pravilnik FAQ FAQ Pretražnik Pretražnik Članstvo Članstvo Profil Profil Privatne poruke Privatne poruke Registracija Registracija Login Login
Sada je: ned 15 pro 2019, 14:26. Pogledaj neodgovorene postove
Egzorcizam, uroci, utjecaj sotone
Započni novu temuOdgovori na temu
Prethodna tema Sljedeęa tema
Autor Poruka
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: čet 29 lip 2006, 13:28
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Mara napisa:
OK Živac, ajmo stvari postavit ovako: trebamo sluÅ”at svakog egzorcistu viÅ”e nego odreĆ°enu kongregaciju ili biskup iz Indije ima pravo jednako odluĆØivat i govorit o stvarima biskupa iz Hercegovine...

Stalno se spominje ta kongregacija i te upute u kojima bi navodno trebalo pisati da je svako komuniciranje s demonima zabranjeno. Ja to joÅ” nisam vidio niti je itko tko se ovdje na to poziva citirao te upute. Rolling Eyes Ajmo prijeƦi sa rekla-kazala na piÅ”e to to i to doslovce. Ja sam rekao da ne vjerujem da takve upute postoje.
Glede biskupa, nije iz Indije nego je iz Splita, Ŕto je puno bliže. Al nemojmo se sad raspisivat o tome ovdje.

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
sneni
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 607
Lokacija: Dol/BraĆØ
PostanoPostano: čet 29 lip 2006, 20:39
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Živac prvo najvažnije evoi crkveni zakon Kan. 1172-

T. 1
Nitko ne može zakonito izricati zaklinjanja nad opsjednutima, osim ako je od mjesnog ordinarija dobio posebnu i izriĆØitu dozvolu.

t. 2 neka mjesni ordinarij (biskup!) dade tu dozvolu samo prezbiteru koji se odlikuje pobožnoÅ”Ć¦u, znanjem, razboritoÅ”Ć¦u i neporoĆØnoÅ”Ć¦u života.

naputak je izdala na Hrvatskom KrÅ”Ć¦anska SadaÅ”njost Zagreb 2001 i koÅ”ta 15 kuna.
za ostalo ƦeÅ” dobiti odgovor sada sam umoran nakon feÅ”te sv. Petra i pavla u Supetru.

Å to da uzvratim Gospodinu za sve Å”to mi je uĆØinio?
ƈaÅ”u spasenja uzet Ʀu i Ime Gospodnje prizvat Ʀu.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: čet 29 lip 2006, 22:08
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Prvo, ja taj kanonski zakonik znam skoro napamet.

Drugo, opet ti skreƦeÅ” temu na ono o ĆØemu nitko nije govorio. Ja govorim da egzorcist treba komunicirati sa demonom, a ti uporno da ne može svatko bit egzorcist. Pa naravno da ne može, o tome nije bilo ni spora!! Rolling Eyes

Dobro, odustajem od ove rasprave, oĆØito viÅ”e nema smisla...


Ak sam koga uvrijedio malo žeÅ”Ć¦im raspravljanjem ispriĆØavam se. Wink

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
Natty




Spol: žensko
Postovi: 1001
Lokacija: Rijeka
PostanoPostano: pet 30 lip 2006, 6:24
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

To i Amorth govori, s time Å”to kaže kako je jedino Å”to treba natjerati demona da kaže svoje ime kako bi ga mogao otjerati. Ali nema komunikacije, niti ispitivanja. Ponekad demoni sami govore kako su doÅ”li do te osobe, a ponekad samo lažu zato nema s njima priĆØe.

Å to se tiĆØe autoriteta Klara je sve rekla, pa ja ne bih posebno opet pilila po tome, ali uglavnom slažem se s njom. kao i obiĆØno jako sretan

Bog je milosrdan, spor na srdžbu i pun dobrote.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
sneni
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 607
Lokacija: Dol/BraĆØ
PostanoPostano: pet 30 lip 2006, 6:28
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Bez uvrede živac, možeÅ” ti znati kanone na pamet ali ima u Crkvi mnoÅ”tvo stvari koje prate, raznjaÅ”njavaju kanone. Pa evo tebi i svima obeƦano:

pred sobom imam: "Bogoslovlje diloredno oliti rukovod Slovinski na poznanje Svetoga Reda upravglien od Antona Kadcichia Biskupa Trogbirskoga, za korist i duhovni napridakl onih, koji hlepe biti zabiliženi svetim peĆØatom: koji sluÅ”aju svetu Ispovid i koji Pastiruju Staddu Isukarstovu." Bononie MCCCXXIX : Dio Parvi Prigovaranje Parvo Poghlavje IV OD zaklinjavca str.35 Upit 7. Može li zaklinjavac ispitivati sotonu koja je u ĆØoviku, od svake stvari , koju hotio bude? (Može li zakljilac ispitivati sotonu koji je u ĆØovjeku o svakoj stvari o kojoj želi.)
Odgovor: Nemože: i u tomu su redovnici bespametni, koji ispituju od razliĆØitih stvari i grijeÅ”e. samo mogu pitati: 1. kada je uliza u tilo, za koje uzrok je uliza., koji bilig ima dati, kad izajde iz tila. (kad je uÅ”ao u tijelo, iz kojeg razloga i koji Ʀe znak ostaviti kad napusti tijelo)...Neka se spomene zaklinjavac da je sotona otac od laži.
Ova pravila nisu nikada dokinuta.
Ostavio sam malo stilskoga...da ne rekneŔ da sam izvukao neŔto od pamtivijeka:
evo: Pastirsko Bogoslovlje CchĆ¼ch- Polz
Zagreb 1917 U broju 366 o postupanju sa opsjednutima lijepo govori da treba dobro paziti da se ne bi koja bolest pokazala kao opsjednuƦe: Ako netko samo misli da je od Ć°avla opsjednut, a nema pouzdana znaka, treba ga držati d u Å” e v n o b o l e s n i m (u originalu ovako napisano).

A sada i neka moja pitanja: ZaÅ”to se danas toliko govori o Ć°avlu, a prksa Crkve je da ga sa vrlo malo spominje - Vjerovanje ga ne spominje, ƈak KKC u poglavlju o anĆ°elima nema niÅ”ta u natuknicama :Ć° nema ni slova Ć°, sotona: nema, vrag: nema; zli: "Å to je viÅ”e od toga od zloga je" 2850 - 2854 gdje se spominje vrag, sotona.
ZnaĆØi da se sve ove stvari oko "otklinjanja" crkveni izraz je zaklinjanje vrte samo zbog senzacija, a oĆØito je da je nekim ljudima do toga stalo jer se danas ljudi kupe na senzacije a ne na dobra djela. I tu je problem.

A vama mlaĆ°ima svaka ĆØast, no ipak trebate znati poÅ”tovati i životno iskustvo i oraksu starijih. Na žalost mnogi stariji su izgubili busulu (kompas) želeƦi ugaĆ°ati mlaĆ°pj gneraciji, a Pavao strogo opominje pa i Isus da se ĆØuvamo onih koji Ʀe ugaĆ°ati uÅ”ima.


Zadnja promjena: sneni; pet 30 lip 2006, 6:46; ukupno mijenjano 1 put.

Å to da uzvratim Gospodinu za sve Å”to mi je uĆØinio?
ƈaÅ”u spasenja uzet Ʀu i Ime Gospodnje prizvat Ʀu.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
sneni
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 607
Lokacija: Dol/BraĆØ
PostanoPostano: pet 30 lip 2006, 6:32
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Natty napisa:
To i Amorth govori, s time Å”to kaže kako je jedino Å”to treba natjerati demona da kaže svoje ime kako bi ga mogao otjerati. Ali nema komunikacije, niti ispitivanja. Ponekad demoni sami govore kako su doÅ”li do te osobe, a ponekad samo lažu zato nema s njima priĆØe.

Å to se tiĆØe autoriteta Klara je sve rekla, pa ja ne bih posebno opet pilila po tome, ali uglavnom slažem se s njom. kao i obiĆØno jako sretan


Kod:
da kaže svoje ime kako bi ga mogao otjerati
A zar Ʀe mu "otac laži" reƦi istinu i zar se može vjerovati Å”to je sotona iz opsjednutog rekao pa i kad govori "svoje ime", hajde ne priĆØajte bajke. Ako je to taj Amorth reako onda vidim koliko ozbiljno vjeruje u sotonu...
A koja je razlika u istjerivanju Ć°avla koji se zove "Hurian" ili "Psorian" Isus reĆØe: Ovaj se rod izgoni "Postom i molitvom" a Isus je redovito zabranjivao govoriti Ć°avlu iz opsjednutog,


I na kraju netko je jednom tražio neku zgodnu molitvu protiv sotone: Pa mislim da bi ova bila sasvim prikladna:

"Prokleti Ć°avle, spoznaj svoju osudu i daj ĆØast Bogu živomu i pravomu, daj ĆØast Isusu Kristu Sinu Njegovu i Duhu svetomu, te odstupi od ovog božjeg službenika, jer se Bog i Gospodin naÅ” Isus Krist dostojao njega pozvati k svojoj svetoj mislosti k studencu krÅ”tenja, I nikada se ti, prokleti Ć°avle, ne usudi povrijediti ovo znamenje svetoga križa (napraviti križ na ĆØelo) Å”to ga sada stavljam na ĆØelo. Po istom Kristu Gospodinu naÅ”em, koji Ʀe doƦi suditi žive i mrtve i svijet ognjem.

Å to da uzvratim Gospodinu za sve Å”to mi je uĆØinio?
ƈaÅ”u spasenja uzet Ʀu i Ime Gospodnje prizvat Ʀu.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: pet 30 lip 2006, 22:36
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

sneni napisa:
samo mogu pitati: 1. kada je uliza u tilo, za koje uzrok je uliza., koji bilig ima dati, kad izajde iz tila. (kad je uÅ”ao u tijelo, iz kojeg razloga i koji Ʀe znak ostaviti kad napusti tijelo)

Ako ovaj server dobro pamti, ja sam tvrdio ovo:

Živac napisa:
Svaki egzorcist prije egzorcizma mora stupiti u kontakt sa zlodusima, identificirati ih i saznati razlog ulaska.


sneni napisa:
Kod:
da kaže svoje ime kako bi ga mogao otjerati
A zar Ʀe mu "otac laži" reƦi istinu i zar se može vjerovati Å”to je sotona iz opsjednutog rekao pa i kad govori "svoje ime", hajde ne priĆØajte bajke.

HoƦe, ako ga se pita u ime Isusa Krista veli svoje ime. I bez toga se niti ne može vrÅ”iti egzorcizam...

Aj, sad zbilja odustajem... (valda Laughing )

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
sneni
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 607
Lokacija: Dol/BraĆØ
PostanoPostano: ned 02 srp 2006, 13:48
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Živac napisa:
sneni napisa:
samo mogu pitati: 1. kada je uliza u tilo, za koje uzrok je uliza., koji bilig ima dati, kad izajde iz tila. (kad je uÅ”ao u tijelo, iz kojeg razloga i koji Ʀe znak ostaviti kad napusti tijelo)

Ako ovaj server dobro pamti, ja sam tvrdio ovo:

Živac napisa:
Svaki egzorcist prije egzorcizma mora stupiti u kontakt sa zlodusima, identificirati ih i saznati razlog ulaska.


sneni napisa:
Kod:
da kaže svoje ime kako bi ga mogao otjerati
A zar Ʀe mu "otac laži" reƦi istinu i zar se može vjerovati Å”to je sotona iz opsjednutog rekao pa i kad govori "svoje ime", hajde ne priĆØajte bajke.

HoƦe, ako ga se pita u ime Isusa Krista veli svoje ime. I bez toga se niti ne može vrÅ”iti egzorcizam...

Aj, sad zbilja odustajem... (valda Laughing )


Lijepo živac izvlaĆØiti samo pola reĆØenice pa izvoditi zakljuĆØak stvarno nema razloga za dioskusiju jer pravilo govori: može ga pitati ali ne mora:
Citat:
Odgovor: Nemože: i u tomu su redovnici bespametni, koji ispituju od razliĆØitih stvari i grijeÅ”e. samo mogu pitati: 1. kada je uliza u tilo, za koje uzrok je uliza., koji bilig ima dati, kad izajde iz tila. (kad je uÅ”ao u tijelo, iz kojeg razloga i koji Ʀe znak ostaviti kad napusti tijelo)...Neka se spomene zaklinjavac da je sotona otac od laži.


za istjerivanje Ć°avla nije potrebno niÅ”ta osim onoga Å”to navodi kanon: pobožan sveƦenik, ĆØastan i krepostan život i razboritost.

Ɛavao ne govori istinu, samo se ti zavaravaj da Ʀe ti ưavao reƦi istinu.

Å to da uzvratim Gospodinu za sve Å”to mi je uĆØinio?
ƈaÅ”u spasenja uzet Ʀu i Ime Gospodnje prizvat Ʀu.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
Happy




Spol: žensko
Postovi: 38
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: ned 02 srp 2006, 20:43
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Bok svima!
Evo, upravo je zavrÅ”ila emisija "Epicentar" na Novoj tv, tema je bila "Egzorcizam". Gosti Mirjane Hrge su bili dr.JakovljeviƦ - psihijatar, dr.Mijo NikiƦ - sveƦenik, novinar PaviĆØiƦ te iz Zadra preko ekrana mons. Milivoj BolobaniƦ.
Vrlo zanimljiva rasprava uz svjedoĆØanstva!
Slovenija s 2 milijuna stanovnika ima tri službena egzorcista, a Hrvatska s preko 4 milijuna niti jednog službenog....A potrebe su zaista velike!!!

Jel netko gledao?


BVB jako sretan

Bog moj i sve moje... Wink
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
sneni
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 607
Lokacija: Dol/BraĆØ
PostanoPostano: pon 03 srp 2006, 5:13
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Happy napisa:
Bok svima!
Evo, upravo je zavrÅ”ila emisija "Epicentar" na Novoj tv, tema je bila "Egzorcizam". Gosti Mirjane Hrge su bili dr.JakovljeviƦ - psihijatar, dr.Mijo NikiƦ - sveƦenik, novinar PaviĆØiƦ te iz Zadra preko ekrana mons. Milivoj BolobaniƦ.
Vrlo zanimljiva rasprava uz svjedoĆØanstva!
Slovenija s 2 milijuna stanovnika ima tri službena egzorcista, a Hrvatska s preko 4 milijuna niti jednog službenog....A potrebe su zaista velike!!!

Jel netko gledao?


BVB jako sretan




crkveni zakon Kan. 1172-
Nema u crkvenom zakonu ni liturgiji trajnog egzorciste. nego se daje od sluĆØaja do sluĆØaja prema odredbama crkvenog zakona. ne znam koliko to treba ponavljati...
Svi ti nastupi na televiziji su privatni a ne u ime Crkve i imaju takav autoritet.

T. 1
Nitko ne može zakonito izricati zaklinjanja nad opsjednutima, osim ako je od mjesnog ordinarija dobio posebnu i izriĆØitu dozvolu.

t. 2 neka mjesni ordinarij (biskup!) dade tu dozvolu samo prezbiteru koji se odlikuje pobožnoÅ”Ć¦u, znanjem, razboritoÅ”Ć¦u i neporoĆØnoÅ”Ć¦u života.

Å to da uzvratim Gospodinu za sve Å”to mi je uĆØinio?
ƈaÅ”u spasenja uzet Ʀu i Ime Gospodnje prizvat Ʀu.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
Mara




Spol: žensko
Postovi: 966
Lokacija: sjever i jug; Podravina, BraĆØ
PostanoPostano: pon 03 srp 2006, 6:27
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

A zaŔto su potrebe velike?

Ljubi i ĆØini Å”to hoƦeÅ”
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Natty




Spol: žensko
Postovi: 1001
Lokacija: Rijeka
PostanoPostano: pon 03 srp 2006, 6:50
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Interesantno... razmislja

Opet nije u potpunosti vezano za temu, ali mene jako veseli kad se pojavi neko novo lice u raspravi na nekoj temi. A onda obiĆØno taj dobije Å”aku u glavu... Confused

Happy je rekla da su potrebe velike, ne zato jer je to sama izmislila veƦ zato jer je to sinoƦ sama ĆØula.

Ok, Sneni, ti uredno navodiÅ” kanonski zakon i to je potpuno ok. Ali to isto je ĆØinio i sinoƦ dr. NikiƦ. Ne znam zaÅ”to bih ja kao neutralna osoba u cijeloj priĆØi vjerovala viÅ”e tebe nego recimo BolobaniƦu.

Ne volim ni ja te medijske halabuke oko toga, ne zavrijeĆ°uje pozornost iako je psihiƦ dobro rekao, to je neÅ”to obavijeno tajnom i zagonetnoÅ”Ć¦u pa je samim time i zanimljivo. Osim toga mislim da ljudi to trebaju znati iskljuĆØivo zbog toga jer im to ukazuje da Sotona postoji. Mada on najmanje djeluje upravo na taj naĆØin. I sami su rekli kako su takvi sluĆØajevi rijetki, kako on radije djeluje na jedan sasvim drugaĆØiji, perfidan naĆØin, promovirajuƦi nemoral za moral, zlo za dobro, ropstvo za slobodu. No takve emisije i rasprave kao sinoƦnja mogu nekome otvoriti oĆØi, zainteresirati ih za temu, ali isto tako i ukazati na potrebe sakramenata i važnost svete mise.

Bog je milosrdan, spor na srdžbu i pun dobrote.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
Happy




Spol: žensko
Postovi: 38
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: pon 03 srp 2006, 12:21
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Citat:
Happy je rekla da su potrebe velike, ne zato jer je to sama izmislila veƦ zato jer je to sinoƦ sama ĆØula.


Thnx Natty...Uistinu nisam to sama izmislila. JuĆØer sam ĆØula na tv, ali i lani sam prisustvovala na jednoj molitvi u crkvi sv.StoÅ”ije u Zadru koju je nakon sv.Mise predvodio mons. BolobaniƦ. Potrebe su zaista velike za takvim molitvama i duhovnim obnovama.
Bila sam u zadnjih 6 godina i na drugim raznim duhovnim obnovama i seminarima. Kad bi samo znali ĆØime se u Hrvatskoj sve danas bave ljudi, pogotovo mladi. UpuÅ”taju se iz ĆØiste znatiželje, a mnogi nažalost i iz pakosti prema drugima u spiritizam, magiju i okultno, a ni sami u potpunosti ne znaju Å”ta ih iza toga ĆØeka. Ne kaže se bez razloga: "Tko s vragom tikve sadi, o glavu mu se obijaju!". Odlaze vraĆØarima, gatarama, onima koji skidaju uroke, odlaze u hare kriÅ”nu, prepuÅ”taju se istoĆØnjaĆØkim vjeÅ”tinama, poput reiki-ja i joge, mnogi odlaze i Saibabi....A onda kada ljudi veƦ jako zaglibe i kada vide da to nikuda viÅ”e ne vodi i kada padnu na samo dno, najĆØeÅ”Ć¦e zatraže pomoƦ tamo odakle su najĆØeÅ”Ć¦e i otiÅ”li...u katoliĆØkoj Crkvi.
Posljedice takvih "crnih" praksi su duboke i jako ranjavaju ĆØovjeka.
ƈovjek ne poznaje dovoljno duhovni svijet i ono Å”to ne vidi i ne razumije, a silno je znatiželjan. Takvi smo mi ljudi. Htjeli mi to priznati ili ne, želimo postati "kao Bog", a sotona to dobro zna pa nam postavlja zamke u koje lako upadnemo zato Å”to su jako primamljive. Kada pridobije osobu za sebe, vrlo teÅ”ko je puÅ”ta iz ruku, ali mora...U IME ISUSOVO prilikom molitve otklinjanja! I tada za tu osobu poĆØinje "muka" oslobaĆ°anja i obraƦenja. Toj osobi je to oslobaĆ°anje Milost i spas, a može poslužiti i drugima na obraƦenje!
Na takvim javnim molitvama, kada neka osoba ima bilo kakve reakcije demonskog karaktera (ne govorim sad o psihiĆØkim bolestima), uklanja se iz te prostorije od oĆØiju drugih i u zatvorenom prostoru joÅ” nad njom sveƦenici posebno mole (M. BolobaniƦ i Z. LiniƦ sigurno ne rade takve obrede a da nemaju dozvolu biskupa PrenĆ°e, odnosno kardinala BozaniƦa).

...A ja vjerujem da dragi Bog sve naÅ”e padove dopuÅ”ta, jer nas je stvorio slobodnima i pustio da sami izaberemo. To je bit Njegove Ljubavi...Sloboda. Kada shvatimo da smo pogrijeÅ”ili, kada se pokajemo, beskrajna je Njegova Ljubav kojom nas opet uzdiže i vraƦa k sebi!

To me podsjeƦa na prispodobu iz Lukinog evanưelja o rasipnom sinu, tj. o Milosrdnom ocu.

20. i 21. stoljeƦe je doba kada se dogodilo i dogaĆ°a se vjerojatno viÅ”e zla nego u cijeloj povijesti ĆØovjeĆØanstva od postanka svijeta pa do danas! Zato su potrebe za takvom molitvom i svjedoĆØenjem za Krista jako, jako velike!

A mnogi ljudi nažalost ne razumiju da je SV. MISA (SV. PriĆØest) NAJJAƈI EGZORCIZAM KOJI POSTOJI!!!

Pozdrav

Bog moj i sve moje... Wink
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: pon 03 srp 2006, 14:03
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Sad me druga teza u pitanju, pa se vraƦam. belji se

sneni napisa:
Nema u crkvenom zakonu ni liturgiji trajnog egzorciste. nego se daje od sluĆØaja do sluĆØaja prema odredbama crkvenog zakona. ne znam koliko to treba ponavljati...

To nije toĆØno za cijelu Crkvu nego ovisi o pojedinoj mjesnoj Crkvi. Pretpostavljam da je za svaku biskupiju u Hrvatkoj zaista tako kako si rekao. Ove godine u predsinodskim raspravama u ZagrebaĆØkoj nadbiskupiji se raspravlja i o tome: treba li u naÅ”oj nadbiskupiji davati trajna ovlaÅ”tenja egzorcistima ili za svaki pojedini sluĆØaj. (Radni list 29., pitanje 5. u elementima za raspravu)

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
sneni
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 607
Lokacija: Dol/BraĆØ
PostanoPostano: uto 04 srp 2006, 13:04
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Živac napisa:
Sad me druga teza u pitanju, pa se vraƦam. belji se

sneni napisa:
Nema u crkvenom zakonu ni liturgiji trajnog egzorciste. nego se daje od sluĆØaja do sluĆØaja prema odredbama crkvenog zakona. ne znam koliko to treba ponavljati...

To nije toĆØno za cijelu Crkvu nego ovisi o pojedinoj mjesnoj Crkvi. Pretpostavljam da je za svaku biskupiju u Hrvatkoj zaista tako kako si rekao. Ove godine u predsinodskim raspravama u ZagrebaĆØkoj nadbiskupiji se raspravlja i o tome: treba li u naÅ”oj nadbiskupiji davati trajna ovlaÅ”tenja egzorcistima ili za svaki pojedini sluĆØaj. (Radni list 29., pitanje 5. u elementima za raspravu)


Mnoge dijecezanske sinode su bile poniÅ”tene, a sudjelovao sam na jednoj sinodi jedne biskupije ...savrÅ”eni bla...blaaa.. pa na kraju jedne takve seanse mjesnog biskupa sa sveƦĆØenicima odreĆ°enog dekanata biskup pita svakog župnika da dade izvjeÅ”taj: a joj u svakoj župi sve savrÅ”eno od meznara do sakristana, zvonara i ministranata, mladog roja (križari!) pa zbor pa sve je super jedini problem je kako Ʀe se ukloniti pauĆØina sa plafona jer svi imaju vrtoglavicu...(ovo sam karikirao) Onda ja upitam biskupa: PeuzviÅ”eni kako to, sluÅ”am ove izvjeÅ”taje sve super, a iz ovog dekanata najviÅ”e ljudi napustilo KatoliĆØku crkvu, a u izvjeÅ”tajima sve super. A kad sam to rekao biskup se zajapurio, sveƦenici razgalamili: bilo bolje da sam Ć°avla paklenog za rep ugrizao ili da sam mu papke pokuÅ”ao potkovati."

Å to da uzvratim Gospodinu za sve Å”to mi je uĆØinio?
ƈaÅ”u spasenja uzet Ʀu i Ime Gospodnje prizvat Ʀu.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
Natty




Spol: žensko
Postovi: 1001
Lokacija: Rijeka
PostanoPostano: sri 05 srp 2006, 6:19
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Sneni, ja uopƦe ne razumijem Å”to si time želio reƦi (sori na mojoj neinteligenciji Embarassed ), ali kakve to ima veze s onim Å”to je Živac napisao. ŽeliÅ” li reƦi da ne treba uopƦe priĆØati o sinodama jer ionako su mnoge poniÅ”tene. ŽeliÅ” li ispriĆØati lakrdije i neistine koje se tamo dogaĆ°aju.

Znam da si upuƦen daleko viÅ”e nego mi, ali ipak se joÅ” uvijek vodim time da nitko nije bezgrijeÅ”an i svatko iz ovih ili onih razloga koji puta laže, pogotovo kada su nadreĆ°eni u pitanju.

A pitanje trajnog egzorciste mislim da ipak ne spada u kategoriju koju si ti kao primjer naveo. Rolling Eyes

Bog je milosrdan, spor na srdžbu i pun dobrote.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
sneni
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 607
Lokacija: Dol/BraĆØ
PostanoPostano: čet 06 srp 2006, 9:45
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Natty napisa:
Sneni, ja uopƦe ne razumijem Å”to si time želio reƦi (sori na mojoj neinteligenciji Embarassed ), ali kakve to ima veze s onim Å”to je Živac napisao. ŽeliÅ” li reƦi da ne treba uopƦe priĆØati o sinodama jer ionako su mnoge poniÅ”tene. ŽeliÅ” li ispriĆØati lakrdije i neistine koje se tamo dogaĆ°aju.

Znam da si upuƦen daleko viÅ”e nego mi, ali ipak se joÅ” uvijek vodim time da nitko nije bezgrijeÅ”an i svatko iz ovih ili onih razloga koji puta laže, pogotovo kada su nadreĆ°eni u pitanju.

A pitanje trajnog egzorciste mislim da ipak ne spada u kategoriju koju si ti kao primjer naveo. Rolling Eyes


Citat:
ŽeliÅ” li ispriĆØati lakrdije i neistine koje se tamo dogaĆ°aju.

na žalost nit su lakrdije, niti neistine, kamo sreƦe da su sve bile neistine i lakrdije ne bi se bilo dogaĆ°alo Å”to se dogodilo, a Å”to ti ne pratriÅ” dogaĆ°aje ja ti nisam kriv.

Citat:
A pitanje trajnog egzorciste mislim da ipak ne spada u kategoriju koju si ti kao primjer naveo.


Sigurno da ne spadaju ali spadaju pod mnogo viÅ”e a to je da ni jedna biskupijska sinoda ne može mijenjati opƦi crkveni zakon. Kan 1172, kojeg se viÅ”e puta citiralo. Ako niži može mijenjati zakone viÅ”ega ajoj...

Å to da uzvratim Gospodinu za sve Å”to mi je uĆØinio?
ƈaÅ”u spasenja uzet Ʀu i Ime Gospodnje prizvat Ʀu.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: čet 06 srp 2006, 17:09
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

sneni napisa:
Citat:
A pitanje trajnog egzorciste mislim da ipak ne spada u kategoriju koju si ti kao primjer naveo.


Sigurno da ne spadaju ali spadaju pod mnogo viÅ”e a to je da ni jedna biskupijska sinoda ne može mijenjati opƦi crkveni zakon. Kan 1172, kojeg se viÅ”e puta citiralo. Ako niži može mijenjati zakone viÅ”ega ajoj...

Ako mene neuroni dobro služe, Kan 1172. nema nikakve veze sa trajnim egzorcistima. Rolling Eyes

Tamo piŔe ovo:
Citat:
Kan. 1172 - Ā§ 1. Nitko ne može zakonito izricati zaklinjanja nad opsjednutima, osim ako je od mjesnog ordinarija dobio posebnu i izriĆØitu dozvolu.
Ā§ 2. Neka mjesni ordinarij dade tu dozvolu samo prezbiteru koji se odlikuje pobožnoÅ”Ć¦u, znanjem, razboritoÅ”Ć¦u i neporoĆØnoÅ”Ć¦u života.

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
sneni
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 607
Lokacija: Dol/BraĆØ
PostanoPostano: pet 07 srp 2006, 5:54
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Koliko ja poznam pravo (nisam sveuĆØiliÅ”ni profesor) ali posebna i izriĆØita dozvola znaĆØi za svaki sluĆØaj. InaĆØe bi glasilo: generalna dozvola.

Naputak o molitvama kojima se od Boga moli ozdravljenje u disciplinskom normama T. 3. "DopuÅ”tenje za ta slavlja mora biti izriĆØito, ĆØak i kada ih prireĆ°uju ili u njima sudjeluju biskupi ili kardinali. Zbog opravdanog i prikladnog razloga, dijecezanski biskup ima pravo izreƦi zabranu nekom drugom biskupu."

Ako vi u zagrebaĆØkoj nadbiskupiji nemate drugih problema nego baviti se pomodarstvom onda ili vam treba ĆØestitati na svim rijeÅ”enim problemima i takvom vjerom (Å”to na žalost nije ĆØinjenica) ili "ĆØuvajte se proroka koji Ʀe ugaĆ°ati uÅ”ima.."(željama publike željnih senzacije).

P.S. Kad bi se održavao župni vjeronauk kako bi ga trebalo održavati sigurno da tih egzorcizama ne bi bilo potrebno. Jer bi bili ljudi pouĆØeni.
No tro nije moja stvar, niti tema!

Å to da uzvratim Gospodinu za sve Å”to mi je uĆØinio?
ƈaÅ”u spasenja uzet Ʀu i Ime Gospodnje prizvat Ʀu.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: pet 07 srp 2006, 15:58
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

sneni napisa:
Koliko ja poznam pravo (nisam sveuĆØiliÅ”ni profesor) ali posebna i izriĆØita dozvola znaĆØi za svaki sluĆØaj. InaĆØe bi glasilo: generalna dozvola.

Za to ti ne treba pravo, za to ti treba samo poznavanje hrvatskoga jezika. Pridjevi poseban i izriĆØit se odnose na imenicu dozvola, a ne na imenicu egzorcizam. Dakle, posebna je dozvola, a ne egzorcizam koji se njom dozvoljava. "Posebna dozvola" znaĆØi dozvola koja je odvojena od drugih, koja nije spojena u cjelinu (AniƦ). Dakle time se onemoguƦuje izdavanje dozvole kojom bi se dozvoljavalo sve i svaÅ”ta, pa i egzorcizam, nego mora posebno za egzorcizam. "IzriĆØita dozvola" je pretpostavljam jasno. Da je onako kako ti misliÅ” pisalo bi "..bez dozvole mjesnog ordinarija za pojedino zaklinjanje."

Citat:
Ako vi u zagrebaĆØkoj nadbiskupiji nemate drugih problema nego baviti se pomodarstvom onda ili vam treba ĆØestitati na svim rijeÅ”enim problemima i takvom vjerom (Å”to na žalost nije ĆØinjenica) ili "ĆØuvajte se proroka koji Ʀe ugaĆ°ati uÅ”ima.."(željama publike željnih senzacije).

Ha? Nisam baŔ shvatio Ŕto napadaŔ.
Mi u ZagrebaĆØkoj nadbiskupiji smo se ozbiljno primili posla Sinode. Egzorcizam je tek jedna manje bitna tema.

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
sneni
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 607
Lokacija: Dol/BraĆØ
PostanoPostano: sub 08 srp 2006, 5:29
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Živac napisa:

sneni napisa:
Koliko ja poznam pravo (nisam sveuĆØiliÅ”ni profesor) ali posebna i izriĆØita dozvola znaĆØi za svaki sluĆØaj. InaĆØe bi glasilo: generalna dozvola.

Za to ti ne treba pravo, za to ti treba samo poznavanje hrvatskoga jezika. Pridjevi poseban i izriĆØit se odnose na imenicu dozvola, a ne na imenicu egzorcizam. Dakle, posebna je dozvola, a ne egzorcizam koji se njom dozvoljava. "Posebna dozvola" znaĆØi dozvola koja je odvojena od drugih, koja nije spojena u cjelinu (AniƦ). Dakle time se onemoguƦuje izdavanje dozvole kojom bi se dozvoljavalo sve i svaÅ”ta, pa i egzorcizam, nego mora posebno za egzorcizam. "IzriĆØita dozvola" je pretpostavljam jasno. Da je onako kako ti misliÅ” pisalo bi "..bez dozvole mjesnog ordinarija za pojedino zaklinjanje."

Citat:
Ako vi u zagrebaĆØkoj nadbiskupiji nemate drugih problema nego baviti se pomodarstvom onda ili vam treba ĆØestitati na svim rijeÅ”enim problemima i takvom vjerom (Å”to na žalost nije ĆØinjenica) ili "ĆØuvajte se proroka koji Ʀe ugaĆ°ati uÅ”ima.."(željama publike željnih senzacije).

Ha? Nisam baŔ shvatio Ŕto napadaŔ.
Mi u ZagrebaĆØkoj nadbiskupiji smo se ozbiljno primili posla Sinode. Egzorcizam je tek jedna manje bitna tema.


Citat:

Za to ti ne treba pravo, za to ti treba samo poznavanje hrvatskoga jezika. Pridjevi poseban i izriĆØit se odnose na imenicu dozvola, a ne na imenicu egzorcizam. Dakle, posebna je dozvola, a ne egzorcizam koji se njom dozvoljava.


zahvalan sam ti na pouci iz hrvatskog jezika. Zbilja nisam struĆØan u materinjem jeziku, a nije ni ĆØudo kad bi bio pao na popravni iz hrvatskog u Nadbiskupskoj srednjoj Å”koli za spremanje sveƦenika (bljak naziva Å”kole!) u Zadru da mi nije profesor hrvatskog vlĆØ. Marijan Oblak postao biskupom i darovao mi dvojku. Kasniji profesor don Ružario Å utrin mi je govorio: "ja sam malen a ti ƦeÅ” na kraju godine imati malu ocjenu - dvojku" a jedan drugi profesor mi je govorio: "Idi na mjesto odliĆØno si znao, sjedi, evo ti dva!"
Pa sam ti silno zahvalan za pouku iz hrvatskog.

No mi nismo na podruĆØju hrvatskog jezika nego na podruĆØju crkvenog prava. VidiÅ” opet to pravo sam uĆØio na Viskoj bogoslovnoj Å”koli u Ɛakovu (e a neÅ” ti Å”kole govorili su tada studenti teoloÅ”kog fakulteta u Zagrebu - a zaÅ”to mene biskup nije tamo poslao, znam ali neƦu ti reƦi . pitaj pokojnog Celestina BezmalinoviƦa) Dakle na toj Visokoj bogoslovnoj Å”koli
sam ja uĆØio pravo kod profesora dr. Ilije ŽivkoviƦa i imao sam izvrstan. Jedan od težih semestara je bio norme generales, gdje se uĆØi kako se tumaĆØi i ĆØita crkveno pravo. Pa ti lijepo skreƦem pažnju da najprije otvoriÅ” CIC i prouĆØiÅ” De actibus administrativis singularibus Can. 35 - 58
Pa ƦeÅ” tamo lijepo naƦi sve to. Kad to prouĆØiÅ” onda možeÅ” i neÅ”to reƦi.

A sada na 1172 govori o zakonitom zaklinjanju onda njega može vrÅ”iti samo onaj koji ima "nisi ab Ordinario loci peculiarem et expresam licentiam obtinuerit" znaĆØi dozvola samo za taj ĆØin a ne niÅ”ta drugo, niti za sliĆØne sluĆØajeve. Doista pridjev peculiarem et expresam odnosi se na licentiam i time se naglaÅ”ava izuzetost te dozvole i niĆØim se ne dovodi u vezu sa egzprcizmom kao Å”to je ni ja nisam nikada dovodio u vezu. Posebna i izriĆØita dozvola se izdaje samo za posebna i izriĆØit ĆØin egzorcizma...a tu dozvolu (za pojedini sluĆØaj) može biskup dati samo prezbiteru koji se odlikuje pobožnoÅ”Ć¦u, znanjem, razboritoÅ”Ć¦u i neporoĆØnoÅ”Ć¦u života.
Osim toga treba gledati i druge dokumente kako oni govore. Pa sam ti veƦ naveo dokumenat t. 3 gdje se govori o izriĆØitoj dozvoli.

Na kraju ipak sam sveƦenik 38 godina i imam dosta i životnog iskustva i prakse pa mi sliĆØeÅ” malo na pjetliĆØa koji kukuriĆØe pokuÅ”avajuƦi dati do znanja da je tu.

Å to da uzvratim Gospodinu za sve Å”to mi je uĆØinio?
ƈaÅ”u spasenja uzet Ʀu i Ime Gospodnje prizvat Ʀu.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
Živac




Spol: muško
Postovi: 611
Lokacija: Zagreb
PostanoPostano: sub 08 srp 2006, 19:58
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

A dobro. PiŔe jedno, a ti tvrdiŔ da se misli neŔto drugo. Ok, na to stvarno ne mogu odgovoriti argumentima. Rolling Eyes

Tražite najprije Božje kraljevstvo i pravdu njegovu, a sve drugo Ʀe vam se nadodati.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuICQ [Vrh]
ƈokolada
iskljuĆØen



Spol: muško
Postovi: 416
Lokacija: Split
PostanoPostano: uto 19 pro 2006, 17:29
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

MoƦ prokletstva i nadmoƦ blagoslova

UROCI

PiÅ”e: JOSIP BLAŽEVIƆ

Prema nekim piscima, broj žrtava od urokĆ¢, napose voodu magije, u nekim je krajevima u stalnom porastu. Koliki strah vlada od istih pokazuje i rasprostranjenost ponuda magijskih usluga u javnim medijima. Kod nekih se glasovitijih vraĆØeva ĆØeka na red i do Å”est mjeseci. Otvorimo li i makar samo nasumce prelistamo dnevni tisak, uz brojeve telefona naiƦi Ʀemo na rukovet reklamĆ¢, poput: "Vrhunski majstor magije brzo, uĆØinkovito, povoljno i diskretno rjeÅ”ava sve VaÅ”e probleme. Nazovite s povjerenjem." I tako bismo mogli redati do u nedogled!

* * *

BuduƦi da Ʀe ovih dana sveƦenici posjetiti obitelji svojih župljana i ponegdje naiƦi i na priĆØe o urocima, odluĆØili smo ovaj prilog posvetiti spomenutoj temi.

Å to su uroci?! Pod pojmom ĆØaranje, predsjednik Svjetske udruge katoliĆØkih egzorcista don Gabriele Amort podrazumijeva "Å”koditi drugima posredstvom Ć°avla" i pod tu kapu stavlja Ć°avolije koje je sam susreo u praksi istjerivanja zloduha: 1) crna magija ili vraĆØanje (koji vrhunac svojih obreda dosežu u crnim misama); 2) proklinjanje; 3) zlo oko; 4) uroci (ili "ĆØĆ®ni").

U istom smislu P. Riffard u svom "Ezoterijskom rjeĆØniku" donosi: "ƈƮni su izvorno oblik usmenog magiĆØnog obreda, Å”to se sastoji u opisivanju postanka i nabrajanju svojstava pojedinog predmeta, kako bi se postigla vlast nad njim." A T. GavriƦ, u svom "ReĆØniku okultizma", kaže o ĆØaranju da je ono "misteriozna sila i moƦ pomoƦu koje veÅ”tac ili veÅ”tica mogu nekoga da izbave od zla ili da mu zlo nanesu." O ĆØĆ®nima se sliĆØno izjaÅ”njava i magijski pojmovnik "Index magiae", u kojemu piÅ”e da su oni "uĆØinak rada demona i zlih prizvanih sila u crnomagijskim obredima. TakoĆ°er, pod tim pojmom podrazumijevaju se i uĆØinci napada obredima i pomagalima na neku osobu, obitelj, stambeni i poslovni prostor ili zemljiÅ”te."

Katekizam KatoliĆØke crkve osuĆ°uje svaki vid magije i ĆØaranja: "Sva djela magije i ĆØaranja, kojima bi se htjelo podložiti tajne moƦi i staviti ih u vlastitu službu, te steƦi nadnaravnu moƦ nad bližnjim - pa bilo i zato da mu se pribavi zdravlje - teÅ”ka je povreda kreposti bogoÅ”tovlja. A ta djela treba joÅ” viÅ”e osuditi kad ih prati namjera da se drugima Å”kodi ili kad se njima traži zahvat zloduha."

Od svih vrsta ĆØaranja, kaže don Amorth, "uroci" su najĆØeÅ”Ć¦i uzrok koji on susreƦe kod onih koji su pogoĆ°eni opsjednuƦem ili drugim zlokobnim utjecajem, te dodaje: "Ne znam nikako kako se mogu opravdati oni klerici koji kažu da ne vjeruju u ā€˜ĆØĆ®neā€™, a joÅ” manje mogu protumaĆØiti kako su u stanju braniti svoje vjernike ako su pogoĆ°eni ovim zlima." Možda, prije nego se upustimo u analizu, treba napomenuti kako je don Amorth miÅ”ljenja da "i brojni sveƦenici potcjenjuju opasnosti od magije", a demonolog mons. Balducci u djelu "Il diavolo", navodi da "sveƦenici gotovo nikada ne upotrebljavaju svoju moƦ egzorcista, jer im nedostaje vjera i plaÅ”e se, u bĆ®ti, da ne izazovu Ć°avla". Problematiku je joÅ” viÅ”e dramatizirao afriĆØki nadbiskup u Rimu, egzorcist Emanuel Milingo, koji teolozima spoĆØitava neupuƦenost u strategije Zloga, te kaže: "Teolozi koji nisu prouĆØavali strategije Ć°avola i zlih duhova koje oni upotrebljavaju da bi uniÅ”tili ljudska biƦa, nemaju pravo diktirati nam Å”to treba reƦi o Ć°avlu i o zlodusima. Namjerno su ih stavili postrance, pod izlikom da ne treba plaÅ”iti ljude. Plod je toga da su premnoge osobe, zbog svojeg nepoznavanja Ć°avla, od njega zarobljene."

* * *

Vrste urokĆ¢ - Razni pisci i egzorcisti, jednako kao i vraĆØevi, poznaju razne vrste urokĆ¢. Mi preuzimamo don Amorthovu, koji na temelju vlastitog iskustva uroke dijeli po naĆØinu njihova djelovanja:

1. Uroci koji djeluju izravno - Djeluju preko hrane i piƦa. Sastojci koji se obiĆØno umijeÅ”aju u hranu ili piƦe su: menstrulna krv, mrtvaĆØke kosti, srce neke životinje, razni praÅ”ci, posebne traveā€¦, a uzrokuju karakteristiĆØnu bol u želucu.

2. Uroci koji djeluju neizravno - Djeluju putem transfera (nekog posrednika ili prijenosnika), ili preko nekog predmeta koji pripada osobi kojoj se želi naÅ”koditi (preko fotografije, odjeƦe, njezinih stvariā€¦). Ili se uĆØine zlokobnima likovi koji predstavljaju tu osobu (lutke, životinjeā€¦) i njima se ĆØine zle stvari kojima se želi napakostiti odreĆ°enoj osobi (npr. zabadanjem iglica u glavu lutke ili životinje za vrijeme sotonskih obreda).

3. Uroci koji djeluju povezivanjem - Zaustavljaju razvoj pojedinih dijelova tijela ili mentalni razvoj (plod ĆØega su smetnje u uĆØenju, radu, ponaÅ”anjuā€¦). Drugi ĆØĆ®ni idu za uniÅ”tenjem neĆØijeg braka, za izazivanjem bolesti, neki i za uniÅ”tenjem osobe. ƈƮnima tzv. "crvene magije" želi se steƦi neĆØija ljubav.

* * *

NaĆØin djelovanja urokĆ¢ - Zavirimo li u djelo okultisitice D. Fortune, u njemu Ʀemo naƦi jedan opis napada crnog maga: "Želi li izvesti psihiĆØko ubojstvo, strast za uniÅ”tenjem mora preplaviti njegov duh. Želi li izvrÅ”iti psihiĆØko silovanje, mora svoj duh napuniti pohotom i okrutnoÅ”Ć¦u. Hladna žudnja za okrutnoÅ”Ć¦u je osnova za uspjeh operacija ovakve vrste. Å to se dogaĆ°a kad napadaĆØ ovako postupi? Pokrenut Ʀe zvona koja se nalaze u paklu. Odgovor neƦe izostati. Sva biƦa u ĆØijoj prirodi titra isti ton odgovorit Ʀe na ovaj poziv - ā€˜MraĆØni Uriel i Azrael i Amonā€™ Ʀe doletjeti - i pridružiti se ovoj operaciji. Ali oni ne djeluju direktno na žrtvu, veƦ preko operatora." Spomenute magijske tehnike doista su opasne i mogu biti pogubne za onoga tko ih izvodi daleko viÅ”e nego za samu žrtvu protiv koje su uperene.

Na temelju prouĆØene literature, ĆØini nam se da bi objaÅ”njenje djelovanja urokĆ¢ trebalo tražiti na nekom od sljedeƦa tri naĆØina, koji su i kombinirani:

1. FiziĆØki - jakom koncentracijom negativnih misaonih energija (sudjeluju misao, rijeĆØ i energija);

2. PsihiĆØki - upotrebom raznih metoda izluĆ°ivanja žrtve i buĆ°enja tzv. "magijske svijesti", uĆØinak ĆØega je veliki strah. Žrtva stradava od straha prije negoli od snage urokĆ¢, iako se kasnije sve pripisuje moƦi urokĆ¢;

3. Duhovni - pokretanjem lavine paklenih sila.

* * *

Potencijalno ugrožene osobe.

Na uroke su prirodno imuni jedino sveci - kaže D. Fortune. Svetac, u krÅ”Ć¦anskom smislu rijeĆØi, je ĆØovjek koji se ravna po Božjim zapovijedima, kao Å”to se suncokret okreƦe za Suncem. Biblija nam daje najpouzdaniji naĆØin zaÅ”tite od svih magijskih utjecaja, nebrojeno puta provjeren: "Gledaj! Danas preda te stavljam: život i sreƦu, smrt i nesreƦu. Ako posluÅ”aÅ” zapovijedi Jahve, Boga svoga, koje ti danas dajem - ako ih posluÅ”aÅ” ljubeƦi Jahvu, Boga svoga, hodeƦi njegovim putovima, vrÅ”eƦi njegove zapovijedi, njegove zakone i njegove uredbe, živjet ƦeÅ”ā€¦ Ali ako se srce tvoje odvrati i ne posluÅ”aÅ”, nego zastraniÅ” i budeÅ” se klanjao drugim bogovima i njima iskazivao Å”tovanje, ja vam danas izjavljujem da Ʀete zaista propastiā€¦" (Pnz 30, 15-20) Propast pojedinaca ili cijele nacije poĆØinje krÅ”enjem Božjeg zakona. Grijehom ĆØovjek Neprijatelju otvara vrata svoje duÅ”e. Upravo navedene rijeĆØi kljuĆØ su za izlazak iz labirinta urokĆ¢.

>>>
Žrtve urokĆ¢ uzalud rasipaju svoje imanje na razne mage koji "skidaju uroke" (ĆØitaj: prazne novĆØarke!) ovom ili onom tehnikom, ĆØije cijene u nekim sluĆØajevima nadmaÅ”uju tisuƦu i viÅ”e njemaĆØkih maraka, a eventualni uĆØinci su samo privremenog karaktera. Žrtva upada u zaĆØarani labirint, koji je dovodi do gubitka veze sa stvarnoÅ”Ć¦u, a nerijetko može zavrÅ”iti i na psihijatriji. Skidanje urokĆ¢ ne postiže se nikakvim tehnikama ni ritualima, nego iskljuĆØivo obraƦenjem živome Bogu i neopozivim odreknuƦem od svih grijeha i njegovog zaĆØetnika i voĆ°e - Sotone.
>>>

Sigurno nije pretjerana izjava sv. Augustina, koji veli da kada bi Sotona dobio od Boga dopuÅ”tenje, "nitko od nas ne bi ostao na životu". Najbolja i najsigurnija zaÅ”tita od urokĆ¢ je življenje u stanju milosti, a to znaĆØi u stanju bez smrtnoga grijeha. A prvi preduvjet da bi se nekome moglo nauditi ĆØaranjem jest stanje smrtnoga grijeha. Padom u grijeh ĆØovjek se od pravoga Boga okreƦe i klanja se bogovima. Upada u idolopoklonstvo, praznovjerje, iracionalizam. Zajedno s grijehom Ć°avao oduzima i onu nutarnju radost duÅ”e. Da bi mogao duÅ”i nauditi, Ć°avao nastoji oduzeti radost. Protiv toga savjetuje nam sv. Pavao: "Radujte se u Gospodinu uvijek! Ponavljam: radujte se!" (Fil 4, 4)

Uroci i magija najrasprostranjeniji su u onim predjelima gdje je vjera u Krista najslabija. Gdje postoji živa vjera, tamo magija nema moƦ. Stoga je domet vraĆØeva ograniĆØen. Njihova se moƦ prostire samo nad onima nad kojima se veƦ nadvilo prokletstvo, jer oni žive u grijehu i u sjeni smrtnoj. I kada se nad njima izvrÅ”e magijski rituali, oni samo izvode na vidljivu razinu posljedice prokletstava kojima je ĆØovjek veƦ bio zatoĆØen, ali im nije pridavao nikakvu važnost i, eventualno, ubrzavaju njihove uĆØinke. Usudili bismo se reƦi da magijski fenomeni (nesreƦe, bolesti nepoznatog uzroka, ĆØudni miris, nepoznati glasoviā€¦) koji prate osobe, mjesta i predmete zahvaƦene ĆØaranjem igraju onu ulogu koju bol igra u organizmu. Bol je indikator da s organizmom neÅ”to nije u redu i diže uzbunu. Kada boli ne bi bilo, organizam bi i dalje bio u smrtnoj opasnosti uslijed povrede, samo ga nitko na to ne bi upozoravao. Isto je i s urocima. Ako se žrtva urokĆ¢ obrati za pomoƦ na pravo mjesto, uroci Ʀe imati i pozitivan, suprotan, uĆØinak! Ali, ako se ona za pomoƦ obrati na adresu vraĆØeva, uĆØinak je, prije ili kasnije - poguban! Iznimke od ovog pravila su toliko rijetke da ih u ovom prikazu neƦemo ni spominjati.

* * *

Koliko je Božji blagoslov moƦniji od magijskog djelovanja priznaje i sam vraĆØ Bileam, kojeg je naruĆØio moapski kralj Balak da mu prokune izabrani Božji narod, kako bi ga mogao pobijediti. Kad Bileam spozna da Bog bdije nad tim narodom, reĆØe Balaku: "Gatanja nema protiv Jakova, nitā€™ protiv Izraela vraĆØanja... Kako mogu proklinjati koga Bog ne proklinje? Kako gromom udarati koga Jahve ne udara?" (Br 23, 8. 23) Svjestan nadmoƦi Božjeg blagoslova i starozavjetni kralj David moli blagoslov od Gospodina: "Zato se udostoj blagosloviti dom svoga sluge da ostane dovijeka pred tobom, jer kad ti, Jahve, blagosloviÅ”, bit Ʀe blagoslovljen za svagda." (1 Ljet 17, 27)

ā€œSkidanje urokĆ¢" - pružanje prve pomoƦi u sluĆØaju napada urocima:

1) OdreknuƦe od svih zala, magije, okultizma, te s njima povezanih terapija i drugih izvora teÅ”koga grijeha;

2) Dobra ispovijed i ĆØesto (najmanje nedjeljno) pristupanje sv. misi, na kojoj je uvijek potrebno priĆØestiti se;

3) Od srca oprostiti osobi koja nam je nanijela zlo i moliti za nju;

4) Otkrivene magijske predmete poÅ”kropiti blagoslovljenom vodom i spaliti ih negdje na otvorenom, uz obveznu molitvu za vrijeme njihovog izgaranja. Predmete koji ne mogu sagorjeti, kao i pepeo sagorjelih predmeta, baciti u tekuƦu vodu, a ruke oprati u blagoslovljenoj vodi. Spomenute stvari nipoÅ”to ne bacati u zahod vlastite kuƦe;

5) U sluĆØaju karakteristiĆØne boli u želucu prouzroĆØene konzumiranjem hrane ili piƦa u kojima su bili pomijeÅ”ani uroci, kao sredstvo zaÅ”tite neka osoba pije egzorciziranu vodu, egzorcizirano ulje ili egzorciziranu sol. Reakcija Ʀe biti izbacivanje istih, bilo fizioloÅ”kim putem, bilo povraƦanjem.

Obratiti se za pomoƦ sveƦeniku radi dodatnih uputa ili egzorcistu u svrhu molitava oslobaưanja!
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
Mara




Spol: žensko
Postovi: 966
Lokacija: sjever i jug; Podravina, BraĆØ
PostanoPostano: uto 19 pro 2006, 18:12
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Ma u ovoj cijeloj priĆØi mi je poseban autoritet Milingo koji je sam pokazao koliko poÅ”tuje i prihvaƦa Crkvu, ponovo je nezakonito redio biskupe. Nitko ne nijeĆØe utjecaj Ć°avla, ali ovo je jednostavno previÅ”e. Postali smo kao neke vrste protestanata koji Ć°avla vide u svakom grmu. Mi Ʀemo skoro valjda sve Å”kropiti od straha. NeÅ” ti krÅ”Ć¦anstva.

Ljubi i ĆØini Å”to hoƦeÅ”
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Natty




Spol: žensko
Postovi: 1001
Lokacija: Rijeka
PostanoPostano: čet 21 pro 2006, 9:38
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Milingo je doista svoje pokazao, nažalost... place No to ne znaĆØi da ono Å”to je pisao i govorio svojevremeno o toj temi nije toĆØno. Osim toga, autoritet ti može biti Gabriel Amorth.

Ono Å”to mene smeta u cijeloj toj priĆØi oko djelovanja Sotone je Å”to se ide iz krajnosti u krajnost. Ili s jedne strane se vidi Sotona u svakom grmu kako si ti Maro rekla ili se negira njegovo postojanje. No istina je negdje u sredini. Sotona jest izvor svakog zla, no znamo kako je Isus rekao kako zlo izvire iz ljudskog srca, kao i dobro naravno. No ako kažemo da sve Å”to je dobro jest Bog, odnosno gdje je dobro tu je i Bog, na isti naĆØin možemo reƦi i da sve Å”to je zlo jest vrag. Naravno da sad možemo hipotetizirati kako je zlo nedostatak dobra, kako je to odsustvo Boga. No gdje nema Boga na scenu nastupa vrag. LogiĆØka i matematiĆØka raĆØunica je posve ĆØista. Minorizirati njegovo djelovanje znaĆØi dati mu otvorene ruke. Sotona djeluje preko ljudi, rijetko izravno, kao Å”to smo i mi ruke Božje ukoliko to želimo biti.

I za kraj samo upozorenje ƈokoladi - nemoj pisati tako duge postove, radije ostavi link i napiÅ”i svoje miÅ”ljenje. ViÅ”e od svega zanima nas meĆ°usobno Å”to osoba misli o odreĆ°enoj temi i naravno da se to može poduprijeti nekim proĆØitanim tekstovima

Bog je milosrdan, spor na srdžbu i pun dobrote.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
Prethodni postovi:    
Prethodna tema Prethodna tema
Započni novu temuOdgovori na temu

Izaberi forum:   

Ne možeš otvarati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš urešivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš glasovati u anketama.

Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group