HBK forum
Pravilnik FAQ FAQ Pretražnik Pretražnik Članstvo Članstvo Profil Profil Privatne poruke Privatne poruke Registracija Registracija Login Login
Sada je: uto 23 srp 2019, 13:50. Pogledaj neodgovorene postove
Referendum o umjetnoj oplodnji
Započni novu temuOdgovori na temu
Prethodna tema Sljedeęa tema
Pitanje : kad pocinje zivot?

po oplodjenju 
96%
 96%  [ 32 ]
14-15 dana poslije oplodnje 
3%
 3%  [ 1 ]
2-3 mjeseca po oplodnji 
0%
 0%  [ 0 ]

Ukupno glasova : 33

Autor Poruka
igor

Spol: muško
PostanoPostano: čet 16 lip 2005, 10:04
PostNaslov : Referendum o umjetnoj oplodnji
Citiraj i odgovori

posto sam student politickih znanosti u bologni, ova tema o umjetnoj oplodnji mi se vrtila po glavi vec vise vremena.

naime, referendum je htio izbrisati neke zabrane iz vec postojeceg zakona. a bez tih zabrana moglo bi se "proizvoditi" koliko god embrija zelis, i poslije cak vrsiti istrazivanja na njima.

bile su mnogobrojne debate na televiziji. crkva se naravno ukljucila i pozvala vjernike da ne izadju na referendum, jer je to najefikasniji nacin da propadne ref. crkvu su poslije napadali jer ona navodno ne smije iznositi svoje misljenje oko ovako vaznih pitanja... Confused

necu vise duljiti,.
pisite sto mislite o ovome...

p.s. referendum je propao hvala bogu, i te zabrane su ostale..
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
sike

PostanoPostano: čet 16 lip 2005, 12:41
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Po Božoj ljubavi u Njegovom smo planu prije nego mi i naŔi roditelji znamo za sebe.
zato mi je glupo tvrditi da život nastaje nakon nekoliko tjedana ili mjeseci,joÅ” Ʀe poĆØeti negirati sve do samog roĆ°enja.
Bog naÅ”im roditeljima daje tu slobodu da po Njegovoj ljubavi i oni nama daruju svoju ljubav - naÅ” život,pa zato od ĆØasa oplodnje mi jesmo!

Zadnja promjena: sike; pet 17 lip 2005, 12:49; ukupno mijenjano 1 put.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web stranice [Vrh]
petra

Spol: neodrešen
PostanoPostano: čet 16 lip 2005, 17:36