HBK forum
Pravilnik FAQ FAQ Pretražnik Pretražnik Članstvo Članstvo Profil Profil Privatne poruke Privatne poruke Registracija Registracija Login Login
Sada je: ned 07 lip 2020, 9:36. Pogledaj neodgovorene postove
Jesu li djeca u osnovnoj skoli preopterecena?
Započni novu temuOdgovori na temu
Prethodna tema Sljedeęa tema
Autor Poruka
Srki




Spol: muško
Postovi: 1384
Lokacija: Rijeka-Trsat
PostanoPostano: pon 19 ruj 2005, 10:03
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Ja mislim da bi se engleski mogao poĆØeti veƦ od prvog razreda. Mogu to djeca,samo ih treba motivirati. Ja sam veƦ u drugom razredu iÅ”ao na Lingue i sva djeca tamo su bila iste dobi.

A Å”to se tiĆØe Primorca,ne komentiram...
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
klara




Spol: žensko
Postovi: 4617
Lokacija: somewhere ... over the rainbow
PostanoPostano: pon 19 ruj 2005, 18:50
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Srki napisa:
Ja mislim da bi se engleski mogao poĆØeti veƦ od prvog razreda.


pa engleski se (veƦ treƦu godinu) uĆØi od prvog razreda osnovne Å”kole kao obvezan predmet, a u 4. razredu uĆØenici mogu kao izborni predmet uzeti drugi strani jezik...

nije pitanje toliko mogu li to djeca ili ne...
ĆØinjenica je da su preoptereƦni i meni je zbilja van zdrave pameti da dijete
u prvom razredu ima skoro svaki dan 5 sati redovne nastave...
zamisli samo sedmogodiŔnjake na petom satu u poslijepodnevnoj smjeni...
.... i ako je k tome kiŔni dan... Rolling Eyes hm hm

uĆØiniti dobro, a zatim otiƦi bez buke ...
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
fratar




Spol: muško
Postovi: 987
Lokacija: Osijek
PostanoPostano: pon 19 ruj 2005, 22:22
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

neznam za engleski jezik, neka djeca ga uĆØe veƦ u vrtiƦu, ali mislim da su djeca definitivno preoptereĆØena, ne samo da imaju po 7,8 sati nego joÅ” i u suprotnoj smjeni dodatna nastava, pa vrijeme koje provedu uĆØeƦi,...
mislim, ako djeca nemaju vremena za igru u svome djetinjstvu nakraju neƦe ni imati neko djetinjstvo, a jako puno djece znam koji jednostavno od silnih Å”kolskih aktivnost jednostavno nestignu niÅ”ta drugo, mislim da to nije uredu! Wink

"A sada: ostaju vjera, ufanje i ljubav
- to troje -
ali najveƦa je meưu njima ljubav." 1 kor 13,13

andjelcic
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web straniceYIMMSNMICQ [Vrh]
zole




Spol: muško
Postovi: 824
Lokacija: Osijek
PostanoPostano: uto 20 ruj 2005, 10:22
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

kako sam informaticar, pade mi na pamet kako su (valjda u japanu) uvodil informatiku od malena i nastojali komplet nastavu izvodit pomocu racunala... uglavnom, sad se trude uciti djecu klasicnim sredstvima za pisanje, ucenje i sl.

Iako sam prije bio za informatizaciju skolstva od prvog razreda, kad malo bolje razmislim, djeca su kroz npr. pisanje usput razgibavala prste, uz citanje i pokusavanje citanja neke druge karakteristike (pa i ustrajnost).

racunalo moze jako zaglupiti djete! i tako se nasi japanci sada bore kako djecu otjerat od racunala. a djeca sve vise i vise lice na racunala (strojeve) a sve manje na ljude.

iako se moze ciniti da je ovaj post OT, ali zelio sam samo reci kako ce se u ionako pretrpanu satnicu sigurno ugurati jos i informatika (sve vise i vise), te kako to uopce nije dobro!

Srebra i zlata nema u mene, ali Å”to imam - to ti dajem: u ime Isusa Krista NazareƦanina hodaj! [Dj 3,6] Po njihovim Ʀete ih plodovima prepoznati. [Mt 7,16]
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web straniceICQ [Vrh]
majĆØika




Spol: neodrešen
Postovi: 178
Lokacija: Osijek
PostanoPostano: uto 20 ruj 2005, 16:58
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Iz iskustva znam da djecu ponekad opterete sami roditelji trpajuƦi im kojekakve dodatne stvari (najĆØeÅ”Ć¦e izvanÅ”kolske) želeƦi u njima ostvariti vlastite neostvarene ambicije. Ima djece koja se mogu s tim nositi, a ima i onih koja to ne mogu. Ja kao razrednik ne dopuÅ”tam uĆØenicima da se ukljuĆØe u hrpetinu izvannastavnih sadržaja (slobodne aktivnosti) i nailazim na veliku podrÅ”ku roditelja u tome.

Bog ne daje križ onome koji ga ne može nositi!
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Ancica




Spol: neodrešen
Postovi: 9
Lokacija: Osijek
PostanoPostano: uto 20 ruj 2005, 17:40
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Ponekad roditelji kroz svoju djecu nastoje ispuniti svoje snove, Ŕto je potpuno pogreŔno. Znaju ih utrpati u sve žive aktivnosti koje postoje. Kako su djeca joŔ mala, ne znaju Ŕto bi i žele sve isprobati, roditelji su ti koji trebaju odrediti koliko djeca mogu.... treba im dati na izbor jednu ili dvije aktivnosti, ali da u njima ustraju...
Gradivo im je prepuno pojmova koje njihove glavice i da žele, ne mogu sve popamtiti.... jer ih jednostavno neki predmeti ne zanimaju. Trebalo bi ih maksimalno suzbiti, jer ionako Ʀe sve to opet uĆØiti u daljnjem Å”kolovanju.... ili im možda odrediti glavne predmete koje moraju znati, a ostalo neka biraju... iako ne znam koliko je i to dobro i pametno....
Tek kreƦem u Å”kolske vode i zaista se nadam da Ʀu znati uĆØenicima olakÅ”ati uĆØenje.... ima naĆØina... samo treba imati volje....

Lijepo je da na ovoj zemlji žive ljudi kao Ŕto si ti...
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web straniceMSNMICQ [Vrh]
majĆØika




Spol: neodrešen
Postovi: 178
Lokacija: Osijek
PostanoPostano: sri 21 ruj 2005, 18:41
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

AnĆØice, prije svega želim ti sreƦu i uspjeh! Istina je da je moguƦe svaÅ”ta natrpati u djeĆØje glave, no ipak ima moguƦnosti i nastavnik ograniĆØiti Å”to i kako i koliko... No, ĆØinjenica je i da je masu stvari propisano. Možda (kažem samo možda) HNOS osvjesti neke koji propisuju, a nemaju dodira s uĆØionicom. O, daj Bože!

Bog ne daje križ onome koji ga ne može nositi!
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Srki




Spol: muško
Postovi: 1384
Lokacija: Rijeka-Trsat
PostanoPostano: uto 27 ruj 2005, 21:52
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

[quote="klara"

pa engleski se (veƦ treƦu godinu) uĆØi od prvog razreda osnovne Å”kole kao obvezan predmet, a u 4. razredu uĆØenici mogu kao izborni predmet uzeti drugi strani jezik...


Ups,ispriĆØavam se,nisam znao! Embarassed
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
heartsong




Spol: žensko
Postovi: 575
Lokacija: SOBOTICA
PostanoPostano: sri 18 sij 2006, 20:32
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

neki dan sam sluÅ”ala profesoricu pjevanja kako mi govori Å”to njena kƦer koja je sad u 7. razredu mora raditi recimo na predmetu matematike!! pa ja se ne sjeƦam da smo mi takve stvari radili, a bome smo se muĆØili s matematikom...

osobno sam miÅ”ljenja da su djeca itekako optereƦena. osobito u osnovnim Å”kolama. recimo, ĆØak i fiziĆØko optereƦenje je u pitanju. gledam male kikaƦe koji sa svojim 20 kila natežu na leĆ°ima ogromne torbe pune knjiga. naime, oni nose sve knjige koje imaju svaki dan u Å”kolu!

isto tako, jedan velik problem u hrvatskom Å”kolstvu, bilo osnovnoÅ”kolskom, srednjokolskom ili fakultetskom - sve Ʀe te nauĆØit, samo osnove ne... toga nema nigdje u svijetu. Mi svakim danom sve viÅ”e postajemo nacija fah-idiota, a da to ni ne shvaƦamo.

Ispraznost cijelog svijeta
je kao snijeg usred ljeta,
a dijete po njem trĆØi boso.
Zar svejedno je?

Samo u Bogu je mir, duŔo moja,
Samo u njemu je sva nada srca mog.
Samo On je moja stijena, ufanje.
Bog mi je utjeha, hridina silna,
UtoĆØiÅ”te.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web straniceICQ [Vrh]
klara




Spol: žensko
Postovi: 4617
Lokacija: somewhere ... over the rainbow
PostanoPostano: sri 18 sij 2006, 20:53
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

naŔe Ŕkolstvo je u totalnom kaosu ...
pogotovo Å”to se nastavnih planova i programa tiĆØe ...
u konaĆØnici djeca od Å”ume ne vide i ne raspoznaju drvo ...

uĆØiniti dobro, a zatim otiƦi bez buke ...
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
heartsong




Spol: žensko
Postovi: 575
Lokacija: SOBOTICA
PostanoPostano: sri 18 sij 2006, 20:56
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

to si super rekla, da od Ŕume ne vide stablo.

mislim, ja samo pogledam na sebe. Koliko se sad na faksu muĆØim s osnovnim pojmovima! pa to je sramota... za mene, ali i za cijelo Å”kolstvo.
Kaj mi to znaĆØi ak ja znam kaj su alikvotni tonovi, ak ne znam jedan primjer za solfeggio analizirat... a to me nitko nije nauĆØio, svi oĆØekuju da ja to znam. ne uĆØe me razmiÅ”ljat nego me bubaju podacima. pa onda na kraju moraÅ” sam sve radit bez iĆØije pomoƦi, a ĆØak ni literaturu nemaÅ”, ako želiÅ” biti viÅ”e od prosjeĆØnog, u mom sluĆØaju, glazbenika.

Ispraznost cijelog svijeta
je kao snijeg usred ljeta,
a dijete po njem trĆØi boso.
Zar svejedno je?

Samo u Bogu je mir, duŔo moja,
Samo u njemu je sva nada srca mog.
Samo On je moja stijena, ufanje.
Bog mi je utjeha, hridina silna,
UtoĆØiÅ”te.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web straniceICQ [Vrh]
klara




Spol: žensko
Postovi: 4617
Lokacija: somewhere ... over the rainbow
PostanoPostano: sri 18 sij 2006, 21:12
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

ma, osnovni problem je Ŕto naŔe planove i programe i reforme
rade akademici koji viŔe ne znaju ni kak izgledaju nacrtana djeca,
a kamoli ona živa ... i Å”to su djeĆØje moguƦnosti i interesi i potrebe ...

uĆØiniti dobro, a zatim otiƦi bez buke ...
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
heartsong




Spol: žensko
Postovi: 575
Lokacija: SOBOTICA
PostanoPostano: sri 18 sij 2006, 21:14
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

slažem se... djecu se niÅ”ta ne "pita"... a ni ljude kompetentne da u njihovo ime govore, recimo uĆØitelje u Å”kolama.

Ispraznost cijelog svijeta
je kao snijeg usred ljeta,
a dijete po njem trĆØi boso.
Zar svejedno je?

Samo u Bogu je mir, duŔo moja,
Samo u njemu je sva nada srca mog.
Samo On je moja stijena, ufanje.
Bog mi je utjeha, hridina silna,
UtoĆØiÅ”te.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web straniceICQ [Vrh]
Ycteris




Spol: muško
Postovi: 1093
Lokacija: tamo gdje sunce sije, kiŔa pada i ljubav Božja vlada
PostanoPostano: čet 19 sij 2006, 10:53
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Mislim da je tu i najveƦi problem, djecu (tj. u ovom sluĆØaju i mene joÅ” uvijek Mr. Green) niÅ”ta ne pitaju nego sve odreĆ°uju akademici i ljudi koji sve mi se ĆØini nisu proveli ni jedan dan u redovnoj nastavi. Kao primjer mogu navesti organizaciju zmiskih praznika proÅ”le godine. Ja neznam kak im je to uopƦe palo na pamet, joÅ” pogotovo bez da ispitaju miÅ”ljenje. U mojoj Å”koli SVI profesori i uĆØenici koje smo pitlai za miÅ”ljenje su odmah bili protiv. A jel nas netko iz ministarstva pitao kak Ʀe to bit kad neÅ”to takvo uvedo? Niti rijeĆØi! PostojeƦe i proteklo stanje Å”kolstva je bilo zastarjelo i užasno, ali sve se bojim novih promjena jer su zasad svakom promjenom to sve loÅ”e joÅ” i pogorÅ”ali...

VeƦe ljubavi nitko nema od ove: da tko život svoj položi za svoje prijatelje. (Iv 15,13)
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailMSNMICQ [Vrh]
ivanĆØica




Spol: žensko
Postovi: 133
Lokacija: zagreb
PostanoPostano: pet 20 sij 2006, 12:40
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

sad Ʀu se malo zbrukati, ali ajd dobro ... Embarassed Laughing
dakle, bila ja na praksi u jednom 2.razredu OÅ  s joÅ” dvije studentice. DoÅ”ao sat iz matematike i mi klincima ĆØitamo zadatke iz zbirke....damo im malo vremena i onda rjeÅ”avamo na ploĆØu. I jedan je zadatak bio klincima malo težak pa su pitali nas. dal da udarim glavom u zid Nas se tri udubile u zadatak i nekako nam baÅ” i ne ide a ne ne (to su oni zadaci tipa- ako u koÅ”ari ima dvije jabuke viÅ”e nego kruÅ”aka....). I onda da se izvuĆØemo damo klincima kao joÅ” malo Å”anse da to sami skuže...a zapravo smo sebi dale par minuta da ga skužimo! razmislja jesmo ga mi na kraju rijeÅ”ile, ali nam je trebalo... Embarassed Embarassed
i onda se ĆØudimo klincima... Rolling Eyes
p.s. imala sam 5 iz matematike Laughing

Ljubav je kao pet kruhova i dvije ribice- uvijek premalo dok ne poĆØneÅ” davati... Smile
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailICQ [Vrh]
Metalac




Spol: muško
Postovi: 561
Lokacija: Rijeka
PostanoPostano: ned 12 ožu 2006, 13:32
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Ycteris napisa:
Mislim da je tu i najveƦi problem, djecu (tj. u ovom sluĆØaju i mene joÅ” uvijek Mr. Green) niÅ”ta ne pitaju nego sve odreĆ°uju akademici i ljudi koji sve mi se ĆØini nisu proveli ni jedan dan u redovnoj nastavi. Kao primjer mogu navesti organizaciju zmiskih praznika proÅ”le godine. Ja neznam kak im je to uopƦe palo na pamet, joÅ” pogotovo bez da ispitaju miÅ”ljenje. U mojoj Å”koli SVI profesori i uĆØenici koje smo pitlai za miÅ”ljenje su odmah bili protiv. A jel nas netko iz ministarstva pitao kak Ʀe to bit kad neÅ”to takvo uvedo? Niti rijeĆØi! PostojeƦe i proteklo stanje Å”kolstva je bilo zastarjelo i užasno, ali sve se bojim novih promjena jer su zasad svakom promjenom to sve loÅ”e joÅ” i pogorÅ”ali...


Evo, jedno mjesto gdje se i ja mogu malo potužiti na Ŕkolu Mr. Green

Ja se isto slažem da su oni praznici proÅ”le godine bili katastrofa Evil or Very Mad i to me ĆØak bilo koÅ”talo dosta ocjena (djelom su i moje navike to uvjetovale ali to je drugi par rukava Mr. Green Wink )
Å to se tiĆØe same zastarjelosti programa, u osnovnoj Å”koli to nije toliko oĆØito kao Å”to je u srednjoj (MOJOJ!!! Pa mi radimo s opremom starijom od 15-25 godina!!! Da ni ne spominjem da su stepenice koje vode na najviÅ”i kat OD DRVA!!!). Ali opƦenito bi trebalo napraviti ĆØistku u programima i izbaciti sve budalaÅ”tine. Tek Ʀe onda Å”kolstvo imati smisla! A ne da imamo gluposti kao Å”to je bilo u jednoj radnoj bilježnici iz Prirode i druÅ”tva za 3. razred: za zadatak su djeca trebala secirati žabu!!! Ajme, neka nas netko spasi od hrvatske "educirane" gluposti Rolling Eyes

metal^n!
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailMSNMICQ [Vrh]
Ycteris




Spol: muško
Postovi: 1093
Lokacija: tamo gdje sunce sije, kiŔa pada i ljubav Božja vlada
PostanoPostano: pon 13 ožu 2006, 14:30
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Zapravo uglavnom i nije toliko problem u opremi koliko u samoj nastavi, iako i oprema naravno ima popriliĆØnog udjela u tome. Mi u Å”koli bar sad nemamo problema s opremom u Å”koli, labosi iz raĆØunalstva su nam skoro pa ganc novi, zahvaljujuƦi Ciscu imamo i hrpu mrežne opreme ali to nam niÅ” ne koristi kad su nastava i program na razini kamenog doba! Nema smisla ovdje objaÅ”njavat, predugo bi trajalo, koga zanima nek doĆ°e do moje Å”kole pa ga provedem gore kroz labose. U ĆØemu je problem? Profesorima! Rijetkima se da neÅ”to uĆØiniti da se to promijeni jer oni svoje skripte imaju i samo vrte jednu te istu priĆØu veƦ godinama. A od onih kojima se i da nekaj radit, polovicu koĆØe i uprava Å”kole i ostali profesori, a ona druga polovica podržava i dalje primitivne naĆØine i posve odbijaju ideje ovih drugih. InaĆØe imam posebne dozvole u labosima iz raĆØunalstva i nas nekolicina održavamo svu mrežu zajedno s par profesora tak da svaÅ”ta ĆØujeÅ”. Sve u svemu, ja sam jako razoĆØaran...

VeƦe ljubavi nitko nema od ove: da tko život svoj položi za svoje prijatelje. (Iv 15,13)
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailMSNMICQ [Vrh]
Metalac




Spol: muško
Postovi: 561
Lokacija: Rijeka
PostanoPostano: pon 13 ožu 2006, 23:06
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Dobro, je i problem u programu i nastavnicima. Oni profaƦi u mojoj Å”koli koji su malo bolji (ĆØitaj: zabrinjava ih stanje) stalno prigovaraju i imaju motiva i ambicije da stvano malo promijene stanje (ne malo nego zapravo PUNO promijene stanje) no njih se isto na spomenuti naĆØin priguÅ”uje. Å to zbog nezainteresiranosti drugih, Å”to zbog njihovih "problema" koje U Å KOLI rjeÅ”avaju alkoholom, Å”to zbog zatuĆØenosti u svoje stare programe pod isprikama poput: pa tako je oduvijek bilo i nikome prije nije smetalo, meni je tako najlakÅ”e itd....

metal^n!
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailMSNMICQ [Vrh]
klara




Spol: žensko
Postovi: 4617
Lokacija: somewhere ... over the rainbow
PostanoPostano: pet 31 ožu 2006, 17:22
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

evo, pronaĆ°oh jedan tekstiƦ nad kojim bi se veƦina uĆØitelja trebala zamisliti ... Wink

A NAJVEƆA JE MEƐU NJIMA LJUBAV

Kad bih pouĆØavao vjeÅ”tinom
najboljih uĆØitelja,
a ljubavi ne bih imao
bio bih samo pametan govornik i simpatiĆØan zabavljaĆØ.
I kad bih poznavao sve tehnike i ispitao mnoge metode,
i kad bih imao toliko obrazovanja da bih se osjeƦao kompetentnim,
a ne bih shvaƦao naĆØin na koji moji uĆØenici razmiÅ”ljaju i osjeƦaju
ne bi bilo dovoljno.

I kad bih provodio mnoge sate u pripremanju
Da bih postao napet i nervozan,
A ne bih imao ljubavi i razumijevanja
Za osobne probleme mojih uĆØenika
To joÅ” ne bi bilo dovoljno.

UĆØitelj koji ljubi je strpljiv, dobrostiv;
Ne sablažnjava se kad mu se ljudi povjeravaju;
Ne ogovara; ne obeshrabruje se lako;
Nije nepristojan
Nego je uvijek svojim uĆØenicima živi primjer
Dobrog naĆØina života o kojem govori.

Ljubav nikad ne prestaje.

Programi? - Zastarjet Ʀe;
Metode? - Postat Ʀe staromodne;
Tehnike? - Bit Ʀe napuÅ”tene;
Jer, ograniĆØeno je naÅ”e znanje,
I samo malo ga možemo predati svojim uĆØenicima;
Ali ako imamo ljubavi
Onda Ʀe svi naÅ”i napori postati stvaralaĆØki,
I naÅ” utjecaj ostat Ʀe zauvijek
Prisutan u životima uĆØenika.

A sada ostaju vjeŔtine, metode i ljubav,
to troje
ali najveƦa je meưu njima ljubav.

Anonymous (prema 1. KorinƦanima 13)

uĆØiniti dobro, a zatim otiƦi bez buke ...
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mail [Vrh]
fratar




Spol: muško
Postovi: 987
Lokacija: Osijek
PostanoPostano: pet 31 ožu 2006, 19:27
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Wow, ovo mi se baÅ” sviĆ°a, fora je, jedan aplauz autoru pljesak pljesak pljesak pljesak

"A sada: ostaju vjera, ufanje i ljubav
- to troje -
ali najveƦa je meưu njima ljubav." 1 kor 13,13

andjelcic
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailPosjeti Web straniceYIMMSNMICQ [Vrh]
ucenik




Spol: muško
Postovi: 103
PostanoPostano: pet 31 ožu 2006, 21:56
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Ma bolna je to tema, to naŔe Ŕkolstvo.

Sam sĆ¢m si pri zavrÅ”etku faksa, imam mlaĆ°e braƦe i sestara (neki zavrÅ”ili Å”kolu, drugi joÅ” tamo), pomažem jednoj srednjoÅ”kolki sa matematikom.

Meni je to koma.

Kao prvo vrlo je zamjetno da se mladima usaĆ°uje stav da je jedini cilj boravka u Å”koli, uĆØenja dobiti prolaznu ocjenu (ako je dobra to bolje), a za znanje, za vrijednost znanja kao da se ne mari.

I Å”to se onda dogaĆ°a?
Prepisivanja su normalna stvar, imamo prakse na kojima su uĆØenici to sretniji Å”to ih se jednostavnije rijeÅ”e, pa to ĆØesto zavrÅ”i tako da ili uĆØenik dobije jednostavno potvrdu da je bio iako se ne pojavi tamo nego toliko koliko je potrebno da mu tamo napiÅ”u potvrdu (a on sam je sretan jer je na jednostavan naĆØin dobio tjedan dana slobodno od Å”kole). Drugi model ponaÅ”anja - uĆØenik je tamo potrĆØko za otiƦi u duƦan, za kavu i sliĆØno, a da ga puste blizu to ne, a i oni sami iz toga stava koji se u njima razvija nemaju volje za time.

A onda i pedagogija mnogih profesora je naprosto sramotna. (ovo sad govorim o nedavnim iskustvima te cure kojoj pomažem i sestre).
Nema tu poticanja za napredovanje, za uĆØenje.
ToĆØnije ima ako nisi profesoru na piku.
Mislim koliko sam se ja od sestre i te cure nasluÅ”ao omalovažavanja da je to straÅ”no (da netko ne bi mislio - obje su odliĆØne uĆØenice i to stvarno sa pokriƦem). Ali ti postupci nekih profesorica. Meni je to jednostavno prestraÅ”no. A da ne kažem raspored u kojemu ta cura veƦ tjednima ima po dva tri testa tjedno.
Konkretno pomažem joj oko matematike. Taman spremimo jedan test iz matematike profesorica veƦ najavi sljedeƦi za dva tjedna.
Mislim meni koji nema niÅ”ta sa svim ostalim njenim predmetima postane naporno, a kamo neƦe njoj.

InaĆØe imam jednu frendicu iz srednje koja je tu pokuÅ”ala na dva faksa neÅ”to napraviti, ali ni na jednom nije baÅ” uspjela. OtiÅ”la je sad kod rodbine u Ameriku i tamo je sad meĆ°u 1% najboljih. BaÅ” sam ju neki dan pitao u ĆØemu je stvar i kaže da su tamo profesori bitno drugaĆØiji. Tamo te potiĆØu da nauĆØiÅ” viÅ”e, da se viÅ”e trudiÅ” i tako. A to je onda sasvim druga priĆØa.

Naravno stoji i ĆØinjenica da su tamo bolje plaƦeni i da imaju puno bolje uvjete rada.

Ali da me boli kad sve to vidim...boli...

Ali to je samo slika danaŔnjeg sustava...
I Å”to onda možemo oĆØekivati od mladih koji prolaze kroz takav sustav?

"NeƦete biti dostojni imena otaca vaÅ”ih,
ako budete dopustili da vas tko otrgne
od peƦine na kojoj je Krist sazidao svoju Crkvu"

bl. Alojzije Stepinac
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Metalac




Spol: muško
Postovi: 561
Lokacija: Rijeka
PostanoPostano: sub 01 tra 2006, 12:53
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Slažem se s UĆØenikom. To je sve stvarno bolno. I najgore je to Å”to ta omalovažavanja nisu izolirani primjeri. Da tek vidiÅ” kako je nama proÅ”le godine profaƦ iz mjerenja psovao! Jednom je ĆØak i Boga opsovao! To mi je frend rekao poslije sata, a da sam ja to tada ĆØuo...ja mislim da ne bi bio živ!!! Evil or Very Mad Kao da nije dovoljno to Å”to se stalno samo od tebe oĆØekuju vrhunski rezultati uz NIKAKAV nastavni program i konstantne uvrede kako smo nesposobni (a u elitnom smo razredu) nego kao vrhunac svega se moram nasluÅ”ati kako mi Boga psuju! ƈini mi se da Ʀu jednom zbog toga baÅ” napraviti pravo s*****!

metal^n!
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailMSNMICQ [Vrh]
Ycteris




Spol: muško
Postovi: 1093
Lokacija: tamo gdje sunce sije, kiŔa pada i ljubav Božja vlada
PostanoPostano: pon 03 tra 2006, 14:50
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

ucenik napisa:
prestraÅ”no. A da ne kažem raspored u kojemu ta cura veƦ tjednima ima po dva tri testa tjedno.
Konkretno pomažem joj oko matematike. Taman spremimo jedan test iz matematike profesorica veƦ najavi sljedeƦi za dva tjedna.
Mislim meni koji nema niÅ”ta sa svim ostalim njenim predmetima postane naporno, a kamo neƦe njoj.

Dobro, to je joÅ” sve u redu, istina, ovisi kakvi su to predmeti. Å to se tiĆØe testova, po pravilu je maksimum tri testa u tjednu Å”to je po mom miÅ”ljenju u redu i stigne se. Imali smo mi po mjesec dana takav tempo pred kraj godine i ako si redovito radio cijelu godinu (iako ja uopƦe ne radim skoro niÅ”ta za Å”kolu) nemaÅ” problema. Da nekad joÅ” uz ispitivanja zna bit prenatrpano, to je al ĆØuj, mislim da je ovo joÅ” normalno kak su neke stvari. Å to se tiĆØe ovih ispita iz matematike svakih par tjedana, to je isto posve normalno i uglavnom za uĆØenike priliĆØno korisno. Kod mene je normalna stvar da se svaka dva - tri tjedna piÅ”u provjere iz matematike nakon odreĆ°enog proĆ°enog gradiva i po dva velika ispita u polugodiÅ”tu. Al sam ide uĆØenicima u korist, bolje ti je tak svako malo pisat te provjere i skupi ocijena tak da si ne zaribaÅ” ukupan prosjek ak sluĆØajno loÅ”e napiÅ”eÅ” glavne ispite. A za te male testove koji su obiĆØno po pet zadataka je inaĆØe dovoljno samo napisat zadaƦu da dobijeÅ” 4 - 5. Ne znam za Å”kolu u koju ona ide, al kolko vidim u usporedbi s ostalima RuĆ°er je priliĆØno solidan u matematici pa ne razumijem kak to da ima tolko problema s matematikom. (osim ak baÅ” stvarno nema žicu za matematiku)

VeƦe ljubavi nitko nema od ove: da tko život svoj položi za svoje prijatelje. (Iv 15,13)
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailMSNMICQ [Vrh]
ucenik




Spol: muško
Postovi: 103
PostanoPostano: pon 03 tra 2006, 21:43
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

Cura ide u gimnaziju. Ali mislim da dovoljno govori o svemu to da sam joj jednom predložio da pita profesoricu za neÅ”to da joj objasni, a ova se okomila na nju da kako to ne zna, da Å”to nije uĆØila i de facto je osramoti pred cijelim razredom.

Å to se tiĆØe toga da ima/nema žicu za matematiku.
Radim s njom i cura nije glupa samo joj treba objasniti stvari.
A kažem sliĆØan sluĆØaj imam i kod sestre (turistiĆØka Å”kola) gdje profesorica recimo kombinatoriku objaÅ”njava od kraja prema poĆØetku (po meni totlano suludo - pogotovo za kombinatoriku), a moja sestra sigurno ima žicu za matematiku.


A ovo za tri testa tjedno da nije previŔe...

Radim sad s njom veƦ neko vrijeme i kažem meni je veƦ postalo naporno nonstop sa tom matematikom, a kamo neƦe njoj koja ima i hrpu ostalih predmeta, a ja to vidim sa njom par sati tjedno.

InaĆØe sam veƦ imao prilike sretati profesore koji su tako nekako nastrojeni da im nije jasno da stvari koje su njima trivijalne predstavljaju ĆØesto veliki problem za uĆØenike koji se prvi puta susreƦu sa time.

InaĆØe ova cura je sad iz logaritama dobila 5, ali kažem toĆØno mogu primjetiti kako se sustavno obavlja traljav posau u poduĆØavanju - kad napiÅ”e neke stvari bez da objasni od kuda su stigle, preskaĆØe po par redova i sliĆØno.

Meni to nije problem pratiti jer sam se matematike stvarno nagledao u životu, ali nekome tko je prvi puta sreo logaritme ili neŔto takvo to može biti totalni kaos.

A ova fizika...
NajviÅ”e volim takve profesore koji ne znaju, ali onda umjesto da priznaju: "OK. Ni meni sad nejde, ali vidjet Ʀu kako to ide pa vam sljedeƦi puta pokazati" imaju pristup "ah nemam vremena sad to rjeÅ”avati, pogledajte to doma..."

Ili kad naprave ispravak takav da je onaj tko je iz prvog testa dobio 5 iz ovoga možda dobio 3 jer je ovaj ispravak tri puta teži? Pa ja sam mislio da je ideja ispravka da se ispravi 1 na pozitivno, a ne da moraŔ napisati za 6 da bi ispravio...

I inaĆØe kad profesori u matematici i takvim predmetima imaju stav - to se može rjeÅ”iti samo onako kako sam ja to u svojoj glavi zamislila i nikako viÅ”e.

Ma stvarno žalosno.
place

"NeƦete biti dostojni imena otaca vaÅ”ih,
ako budete dopustili da vas tko otrgne
od peƦine na kojoj je Krist sazidao svoju Crkvu"

bl. Alojzije Stepinac
Korisnički profilPošalji privatnu poruku [Vrh]
Metalac




Spol: muško
Postovi: 561
Lokacija: Rijeka
PostanoPostano: pon 03 tra 2006, 21:52
PostNaslov : 
Citiraj i odgovori

ucenik napisa:
Ili kad naprave ispravak takav da je onaj tko je iz prvog testa dobio 5 iz ovoga možda dobio 3 jer je ovaj ispravak tri puta teži? Pa ja sam mislio da je ideja ispravka da se ispravi 1 na pozitivno, a ne da moraŔ napisati za 6 da bi ispravio...

To je stvarno veliki apsurd. Tako je bilo mom frendu koji je ispravljao fiziku ove godine (ispravljao sam i ja ali sam uspio prije) i trebao je rijeÅ”iti samo joÅ” jedan zadatak iz termodinamike. A za taj "samo jedan zadatak" je dobio dijagram uz kombinaciju uvjeta pod stalnom temperaturom i stalnim tlakom te je trebao izraĆØunati rad plina. Ja sam se poÅ”teno namuĆØio da mu pokuÅ”am pomoƦi pod kontrolnim jer je zadatak stvarno bio ne fer prema njemu ali nisam uspio. Frend je kasnije iz sljedeƦeg pokuÅ”aja ispravio ali poanta je u tome Å”to nije trebalo doƦi do tog "sljedeƦeg pokuÅ”aja" jer takav zadatak bi bio prikladniji za natjecanje a ne za ispravak jer je za njegovo rjeÅ”avanje (ĆØak i uz dobru koliĆØinu znanja) trebalo previÅ”e vremena da stane u jedan Å”kolski sat.
Sramotno! Rolling Eyes

metal^n!
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailMSNMICQ [Vrh]
Prethodni postovi:    
Prethodna tema Prethodna tema
Započni novu temuOdgovori na temu

Izaberi forum:   

Ne možeš otvarati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš urešivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš glasovati u anketama.

Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group